י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
שנה לבחירות

ר"ע צפת במעונו של מוביל עולם התשובה: "להקים מסגרות לנוער מתמודד"

שוקי אוחנה, ראש העיר של צפת הגיע למעונו של ר"י אור יקר הגאון רבי ירמיה כהן לשיחה ממושכת על עתידה הרוחני של העיר • ראש הישיבה ביקש להקים מסגרות לנוער - ראש העיר הביע נכונות

ר"ע צפת במעונו של מוביל עולם התשובה: "להקים מסגרות לנוער מתמודד"
ראש העיר בביקור בישיבה צילום: באדיבות המצלם

שנה וקצת לבחירות העירוניות: ראש עיריית צפת, שוקי אוחנה, הגיע למעונו של מנהיג צפת הגאון רבי ירמיה כהן, כדי להתברך ולעמוד מקרוב אחר שגשוגה של ישיבת אור יקר בראשותו של הגר"י כהן.

כזכור, בבחירות שהתקיימו לפני כשנה ויותר, הכריע הגר"י כהן לתמוך בשוקי אוחנה, ורבים מתושבי העיר העבירו אליו את קולותיהם בעקבות אותה הכרעה.

ראש העיר של צפת עמד מקרוב אחר שגשוג עולם התשובה הייחודי בישיבה ובכולל. במהלך הסיור במוסדות התרגש ראש העיר ואמר כי "ישיבת אור יקר היא חוד החנית של העיר צפת, היא היהלום שבכתר. זכות לצפת שאתם משתכנים בה".

לאחר מכן נכנס ראש העיר לפגישה ממושכת במעונו של ראש הישיבה המפורסם. ל'בחדרי חרדים' נודע, כי שלל הכרעות חשובות הנוגעות לעתידה של העיר צפת עלו באותה פגישה, וכי ככל הנראה כבר בתקופה הקרובה יחושו תושבי העיר בתוצאות אותה פגישה משמעותית, שעסקה בין היתר בעתידה הרוחני של העיר, ובתכניות להמשך שגשוגם של מוסדות התורה של כלל הקהילות בעיר.

אחד מתלמידי הישיבה חשף לבחדרי, כי בפגישה ביקש ראש הישיבה להקים מסגרות בעיר שיתנו מענה לנוער המתמודד, וכי ראש העיר השיב על כך בחיוב. עוד חשף התלמיד, כי ראש הישיבה הגר"י כהן, שעסק בעשרות השנים האחרונות בעולם התשובה מהעולם החילוני, ככל הנראה יעקוב מקרוב אחר הקמת המסגרות החדשות בעיר עבור הנוער המתמודד, ויהיה מעורב בעצמו בבחירת אנשי החינוך ובעלי בתפקידים במסגרות השונות.

התלמיד ציין כי מדובר בנושא שהפך בשנים האחרונות למשמעותי ביותר בתפיסת העולם של ראש הישיבה, שהחל בשנים האחרונות להשקיע בנוער המתמודד, וכי מדובר בבשורה של ממש עבור הורים בעיר שבביתם נוער מתמודד, שיזכו מעתה להכוונה והדרכה ממוביל עולם התשובה בדור האחרון.

שוקי אוחנה אור יקר צפת נוער נושר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד