י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
תכנית המאה לתחבורה

גנץ מתגייס למצוקה החרדית ונועד עם מובילי המאבק

יו"ר כחול לבן חבר הכנסת בני גנץ נועד היום עם נציגי המאבק בבעיות התחבורה הציבורית בעיר בית שמש. לפגישה התלוו חברי הכנסת רם שפע ועומר ינקלביץ' - תושבת העיר • "נחשוב על הפתרונות הכי מתאימים עבור כל אזור בהשראת פתרונות התחבורה הקיימים בעולם המודרני"

גנץ מתגייס למצוקה החרדית ונועד עם מובילי המאבק
בני גנץ והנציגים מבית שמש צילום: באדיבות המצלם

פחות מחודש לבחירות ובעיצומו של קמפיין הבחירות לכנסת ה-23, יושב ראש כחול לבן בני גנץ נועד היום (שלישי) עם קבוצה של חרדים תושבי העיר בית שמש שמובילים בתקופה האחרונה מאבק כנגד בעיות התחבורה הציבורית בעיר. חבר הכנסת בני גנץ התחייב לפעול לפתרון.

לפגישה הגיע הבוקר חבר הכנסת גנץ יחד עם תושבת העיר, חברת הכנסת עומר ינקלביץ׳, וכן עם חבר הכנסת רם שפע שמסייע למאבק.

הנציגים שיתפו את גנץ במצוקת התושבים ובמחסור העצום באוטובוסים אל מול גידול האוכלוסין המהיר בעיר.

בפגישה הבהיר גנץ כי הממשלה חייבת להבין שלציבור החרדי יש דפוס שימוש מיוחד בתחבורה הציבורית כיוון שאין להם רכבים, והוא הבטיח לעזור להבאת פתרון מיידי.

גנץ אמר, כי הוא ידרוש "תכנית המאה לתחבורה בארץ ולעיר בית שמש", כמו כן התחייב לדאוג שהממשלה "תכיר בצורך של ערים חרדיות בפרט".


בתום הישיבה אמר גנץ: "שאלת התחבורה הציבורית צריכה להיות מנותקת מהנושא המגזרי. זהו צורך בסיסי עבור כל קהילה באשר היא שמאפשר חיים נורמליים. נחשוב על הפתרונות הכי מתאימים עבור כל אזור בהשראת פתרונות התחבורה הקיימים בעולם המודרני".

חברת הכנסת עומר ינקלביץ' אמרה בישיבה: "הגעתו של יו"ר כחול לבן לבית שמש היום ממחישה עד כמה נושא התחבורה חשוב לו, בכל אוכלוסיה באשר היא ועד כמה הוא מקדיש את זמנו ומרצו לעשייה פרקטית ומקצועית עבור כל תושבי ישראל. נמשיך לקדם את המאבק עד למציאת פתרון משביע רצון עבור התושבים".

בני גנץ עומר ינקלביץ' בית שמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד