י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
לקראת הכרעה • צפו

חיים כץ תקף את מנדלבליט: "בנית סיפור דמיוני" • צפו

בדיון שנערך היום בכנסת בסוגיית חסינותו של השר לשעבר חבר הכנסת חיים כץ, תקף האחרון את היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט והטיח בו דברים קשים. "בנית סיפור דמיוני, אלף לילה ולילה" • צפו בתיעוד

חיים כץ תקף את מנדלבליט: "בנית סיפור דמיוני" • צפו
אביחי מנדלבליט צילום: באדיבות המצלם

בכנסת נמשכים בשעה זו הדיונים סביב בקשת החסינות של השר לשעבר חיים כץ, כאשר הדיון נמצא לקראת הכרעה סופית של חברי ועדת הכנסת האם להעניק לשר לשעבר שנחשד בעבירות בטוהר המידות חסינות מפני העמדה לדין בכנסת ה- 22.

במהלך הדיונים שהתקיימו השבוע, השמיע תחילה היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט את טענתנו כלפי השר לשעבר כץ, ולאחר מכן השמיעו עורכי הדין של החשוד את הטענות הנגדיות. בשעה האחרונה לקראת סיום הדיון וההצבעה משיב כעת מנדלבליט לטענות שנשמעו מצד פרקליטי כץ.

במהלך הדיון היום (שלישי) התפרץ חבר הכנסת חיים כץ לעברו של היועמ"ש מנדלבליט ואמר: "אתה אומר פה דברים שלא היו ולא נבראו ככזה ראה וקדש. בנית סיפור דמיוני, אלף לילה ולילה. אני שומע דברים שלא היו. כץ הוסיף וסנט במנדלבליט, "לא עשית שיעורי בית, לא חקרת, כי לא עניין אתכם. פגעת בבריאות שלי".

יו"ר הוועדה אבי ניסנקורן ניסה להרגיע את הרוחות, אך כץ סרב להירגע והוסיף: "אתה רוצה שאני אשתוק. אני בן אדם, בן אדם ישר לא שיקרתי בחיים שלי ומילה שלי, היא מילה ופה עושים אותי שקרן".

בסיום דבריו, יצא ח"כ כץ מהדיון בוועדה עד להצבעה הצפויה בקרוב.

חיים כץ אביחי מנדלבליט אבי ניסנקורן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד