י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
תיאר את היהודים כמתים

המטיף המוסלמי קרא להתפלל להשמדת יהודים ונוצרים ונעצר

סאלח אבו רמדאן, מטיף מוסלמי ממוצא לובי מהעיר ביאל - שוויץ, נעצר לאחר דרשת יום שישי האחרון, לאחר שהתפלל להשמדת יהודים ונוצרים • כלי תקשורת בשוויץ דיווחו, כי הוא היה פעיל במסגד רחמן בעיר ביאל, הוא תיאר את היהודים כמתים, וקרא לאלוקים להשמיד יהודים ונוצרים

המטיף המוסלמי קרא להתפלל להשמדת יהודים ונוצרים ונעצר
המטיף סאלח אבו רמדאן צילום: צילום מסך

סאלח אבו רמדאן, מטיף מוסלמי ממוצא לובי מהעיר ביאל - שוויץ, נעצר לאחר דרשת יום שישי האחרון, לאחר שהתפלל להשמדת יהודים ונוצרים. בנוסף הוא הואשם בהונאה של הרשויות לגבי קצבאות שונות שקיבל.

כלי תקשורת בשוויץ דיווחו, כי הוא היה פעיל במסגד רחמן בעיר ביאל, הוא תיאר את היהודים כמתים, וקרא לאלוקים להשמיד יהודים ונוצרים.

על פי הדיווח, המטיף הוסיף בדרשתו: "הו אלוקים, השמד בבקשה את אויבי דתנו, יהודים, נוצרים, הינדים, רוסים ושיעים". דרשתו עוררה סערה גדולה במדינה, מה שגרם לפעילים שוויצרים וארגונים מקומיים להגיש נגדו תלונה.

בנוסף, הוא עומד בפני אישום בהונאה בגין סיוע סוציאלי שקיבל במירמה.

אבו רמדאן אמר לתקשורת בעבר, כי הוא תמיד מדבר בערבית, כי גם אחרי יותר מעשרים שנה בשוויץ הוא לא דובר שום שפה לאומית. דבר שהכעיס מאד את השוויצרים. בנוסף כועסים בשוויץ, כי האיש קיבל קיצבאות נדיבות והסית נגד המדינה.

בתחילת השנה האזרחית, הוא יצא נגד חגיגות חג המולד והסילבסטר. הוא התרגז במיוחד מכך שרבים מהמוסלמים המקומיים נדבקו בחגיגות חג המולד. ורבים מהאנשים האלה שתו אלכוהול וביצעו חטאים מנוגדים לדת המוסלמים.

הוא טען כי אם מוסלמי מבצע פשעים חמורים כמו רצח, הוא יכול לקבל מחילה, אם הוא מראה תשובה אמיתית ומחויב לדת המוסלמית.

עם זאת, עורכי הדין של אבו רמדאן טענו כי תרגום הדרשה היה לקוי, והוגש ערעור על ידי המועצה המרכזית האיסלאמית בשוויץ, בטענה שהתקשורת פירשה לא נכון את השפה הערבית בדרשה של המטיף.

 

 

אנטישמיות שוויץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד