י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"הדבר האדיב ביותר לעשות"

ננסי פלוסי קרעה את נאום הנשיא מאחורי גבו

אמש תועדה יו"ר בית הנבחרים ננסי פלוסי כשהיא קורעת את אחד העותקים מדפי נאומו של הנשיא טראמפ • פלוסי הסבירה: "זה היה הדבר האדיב ביותר לעשות בהתחשב בחלופה"

ננסי פלוסי קרעה את נאום הנשיא מאחורי גבו
טראמפ בהצגת תכנית המאה צילום: הבית הלבן

אמש (שלישי) לאחר ‏נאום 'מצב האומה' של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, תועדה יו"ר בית הנבחרים ננסי פלוסי כשהיא קורעת את אחד העותקים מדפי נאומו של הנשיא.

לאחר הנאום, ביציאה מהאולם, הצדיקה פלוסי את הקריעה ואמרה לכלי התקשורת: "זה היה הדבר האדיב ביותר לעשות בהתחשב בחלופה". עוד לפני כן הנשיא טראמפ סירב ללחוץ את ידה של פלוסי כשהם עברו אחד ליד השני.

הנשיא דונלד טראמפ התעלם או לא ראה את ניסיונה של יו"ר הבית, ננסי פלוסי, ללחוץ את ידו לפני נאום "מצב האומה" ביום שלישי. יצוין כי הדברים הללו מגיעים על רקע ניסיונות הדמוקרטים להדיח את טראמפ.

כאמור, מיד לאחר סיום נאומו של טראמפ, ננסי פלוסי הדמוקרטית מקליפורניה קמה מאחוריו וקרעה לשניים את עותק הנאום והשליכה אותו הצידה. גורם המקורב לפלוסי אמר לרשת CNN כי פלוסי לא תכננה לקרוע את העותק שלה מהנאום, היא עשתה זאת כי כעסה על תוכן דבריו של טראמפ.

אחד מיועצי טראמפ אמר ל-CNN, כי "ההתעלמות של הנשיא מפלוסי - החמיץ הזדמנות לרפא אומה מפולגת".

"המדינה נראית מאוד מאוד מפולגת", אמר היועץ, "אבל אני חושב שטראמפ טעה בכך שלא לחץ את ידה". מנגד, היועץ האשים את הדמוקרטים, "בכך שהם שותקים כל כך ולא מוחאים כפיים לנשיא אפילו באירועים לא מפלגתיים", כך לדבריו.

דונאלד טראמפ בית הנבחרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד