ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"למען בטחון ילדינו"

המשפחות השכולות לנתניהו: החל ריבונות עכשיו

המשפחות השכולות לנתניהו: "החל ריבונות עכשיו. למען בטחון ילדינו" • ראש מועצת שומרון מיוזמי המכתב: "כל דחייה תהיה בכייה לדורות"

המשפחות השכולות לנתניהו: החל ריבונות עכשיו
נתניהו בהר הרצל צילום: הדס פרוש, פלאש 90

המשפחות השכולות שלחו אמש מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו, בו הם מפצירים בו להחיל ריבונות כבר השבוע על הישובים והמרחבים ביהודה ושומרון. את המכתב יזמה הדס מזרחי אלמנתו של נצ"מ ברוך מזרחי הי"ד וחברה בפורום המשפחות השכולות יחד עם ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, זאת בעקבות קמפיין המחאה אותו מובילה המועצה האזורית שומרון בדרישה מנתניהו להחיל ריבונות כבר השבוע, כפי שהבטיח בוושינגטון. על המכתב חתומות כ 80 משפחות שכולות מכל רחבי הארץ.

לדבריהם: "בימים האחרונים נחשפנו לחשש גדול לדחיית הצעד ההיסטורי של החלת הריבונות ביהודה ושומרון, צעד מהותי וקריטי למען עם ישראל כולו שנדחה בשל הבחירות הצפויות בישראל, וכן בשל עניינים פנימיים בתוך הבית הלבן, דבר שיוצר חשש גדול.

אדוני ראש הממשלה, אנו לא פונים אליך היום רק כתושבי ישראל אלא כמשפחות שכולות אשר איבדו את היקר מכל.

כפי שאתה יודע, התמיכה הבינלאומית להחלת הריבונות ביהודה ושומרון איננה עניין של מה בכך, ומדובר בבשורה אמיתית לה כולנו מחכים מזה שנים ארוכות בלבנו החשש כי הזדמנות היסטורית זו נמצאת במרחק קצר מפספוס אדיר.

אנו, משפחות שכולות מתוך אמונה ואהבת הארץ, פונות אליך שלא לפספס את ההזדמנות ההיסטורית ולהוסיף לכהונתך הישג נוסף בצורת החלת הריבונות ההיסטורית, כשברור לכולנו שאווירה בינלאומית דומה לזו הקיימת היום ומאפשרת את הכשרת המהלך עלולה שלא לחזור על עצמה בעתיד.

הנח לנו להיות האחרונים שמשלמים את המחיר הנורא מכל. הבא את החלת הריבונות להחלטת ממשלה עוד השבוע והבא אחת ולתמיד את הבטחון המלא ליהודה ושומרון ועל כן לכל הארץ"

נציגי המשפחות השכולות העבירו את המכתב לראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן בבקשה שימסור את המכתב לראש הממשלה. "הגיע הזמן להחיל ריבונות ביהודה ושומרון" אומר דגן "כל דחייה עלולה להיות בכייה לדורות. האמירה של המשפחות השכולות היא אמירה מוסרית מאין כמותה".

הדס מזרחי ששכלה את בעלה נצ"מ ברוך מזרחי הי"ד בפיגוע ירי כשהיו בדרכם לחגוג את ליל הסדר עם בני משפחתם בקריית ארבע: "הקריאה הזו היא קריאה מוסרית ובסיסית, המשפחות השכולות מיהודה ושומרון ששילמו את המחיר היקר ביותר על היעדר הבטחון והחלת הריבונות באיזור הזה לא מוכנות לעמוד עוד מנגד. אנחנו קוראים לראש הממשלה לעמוד בהבטחתו ולהחיל את הריבונות כבר השבוע ביהודה ושומרון כפי שהבטיח רק בשבוע שעבר בוושינגטון ולתת את הבטחון הנדרש לתושבים באיזור הזה ועל כן לכל מדינת ישראל".

בנימין נתניהו משפחות שכולות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד