י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בתוך שבועיים

גפני מבטיח: מהפכה תחבורתית באחיסמך

בתום פגישה מקצועית בלשכתו של יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני: "בתוך שבועיים ימים - מהפכה תחבורתית בשכונת אחיסמך" • בפגישה הועלו גם צרכי הציבור החרדי בתחבורה הציבורית בערים נוספות בארץ

גפני מבטיח: מהפכה תחבורתית באחיסמך
אוטובוס אגד בירושלים, אילוסטרציה צילום: מארק נוימן, לעמ

החל מיום שני ה-17 לפברואר צפוי שינוי משמעותי בתחבורה בשכונת 'אחיסמך', כאשר יחל לפעול בשכונה קו אוטובוס ישיר לעיר בני ברק, ומספר קווי אוטובוס שיקשרו את התושבים למרכז העיר לוד, לתחנה המרכזית רמלה, וקשר פנים בתוך שכונת גני איילון.

במסגרת הקווים יתווספו 4 תחנות חדשות בשכונת גני איילון, 3 תחנות לקו 11 שיקשר את השכונה למרכז העיר לוד וייתנו גם קשר פנים בתוך השכונה, ותחנה נוספת של קו 12 שיחבר את השכונה לתחנה המרכזית רמלה.

עד כה השכונה אוכלסה בס"ד במאות משפחות, ואמורה להתאכלס ולהכפיל את תושביה כבר בתקופה הקרובה והבירוקרטיה הממשלתית הקשתה על התושבים בהעדר תחבורה ציבורית הולמת במקום.

בתום פגישה מקצועית שהתקיימה בלשכתו של יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני, בהשתתפות מנכ"ל חברת קווים מר אריק סיני, סוכם על התנעת התהליך ועל יציאה לדרך בתאריך ה-17 לפברואר בעוד שבועיים, כאשר בשכונה יחל לפעול התחבורה הציבורית לרווחת התושבים.

ח"כ גפני העלה שוב את המצוקה והחשיבות בכך שיש לתת שירות במיידי לתושבי השכונה ובפרט בקו 'אחיסמך - בני ברק', מנכ"ל החברה הודיע גפני, כי יעשה כל מאמץ להביא אוטובוסים ושירות בהקדם האפשרי ואולי עוד לפני התאריך שסוכם.

תושבי שכונת 'אחיסמך' הודו ליו"ר 'דגל התורה' ח"כ גפני על כל פועלו ועזרתו לרווחתם בכלל ובנושא התחבורה בפרט, "תושבי אחיסמך חבים לך הכרת הטוב גדולה", שכן רוב תושבי השכונה הם צרכני התחבורה הציבורית והנסיעה בתוך ומחוץ לשכונה הקשו עליהם מאד.

ח"כ גפני הודה לשר התחבורה בצלאל סמוטריץ', למנכ"ל חברת 'קווים' מר אריק סיני, לממונה על האזור מטעם משרד התחבורה מר ירמיהו גולן, לעיריית לוד ולעומד בראשה ר"ע מר יאיר רביבו שדאג שהתחנות החדשות יוסדרו במקום על הצד הטוב ביותר.

משה גפני אחיסמך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד