י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
ייטמן בהרצליה

הר"מ האהוב של המתיבתא הלך לבית עולמו

הגאון רבי חיים מובשוביץ זצ"ל, תלמיד חכם ומרביץ תורה, נפטר בגיל 94 כשהוא מותיר אחריו דור ישרים מבורך ושנות הרבצת תורה והעמדת תלמידים

  • י' שבט התש"פ
הר"מ האהוב של המתיבתא הלך לבית עולמו
נר צילום: pixabay

ברוך דיין האמת: בבני ברק נפטר לבית עולמו בשיבה טובה ובשם טוב הגאון רבי חיים הלוי מובשוביץ זצ"ל, ר"מ במתיבתא בזכרון יעקב והוא בן 94 בפטירתו. 

המנוח זצ"ל נולד בט"ו טבת תרפ"ו לאביו הגאון רבי בנימין הלוי מובשוביץ זצ"ל, מי שהיה ושימש כרבה של קניזיץ בבלארוס, ולאחר עלותו לארץ ישראל כיהן כרבה של הרצליה וייסד את ישיבת 'השרון' בעיר רמת השרון.

במשך עשרות שנים היה נוסע מבני ברק עיר מגוריו לזכרון יעקב שם הרביץ תורה ויראה בהיכל המתיבתא של ישיבת 'זכרון מיכאל'. העמיד תלמידים רבים בדרך הישר.

לאחר שעזב את המתיבתא, המשיך להגיע מידי יום כמו אברך מן המנין בכולל 'מסילת ישרים' בזכרון יעקב. במשך שנים כיהן כרב בהרצליה ואף היה מראשי ישיבת השרון. 

המנוח היה דמות מיוחדת מאוד ומאיר פנים לכל אדם ואדם. מעולם לא חס על כבודו, קטן כגדול כולם היו אצלו שווים. הוא היה אהוב על כל התלמידים ורבים השיב מעוון. 

זכה להותיר אחריו דור ישרים מבורך, בנים ובנות נכדים וצאצאים רבים. חתנו הוא הרב שמואל הלוי מנהל תלמוד תורה תשב"ר בבני ברק הנמצא כעת בעיצומו של קמפיין התרמה לטובת התלמוד תורה. 

אחיו הרב בן ציון מובשוביץ זצ"ל נפטר בחודש אייר תשע"ח, בשנה שעברה בחודש שבט נפטר גיסו הגאון רבי יחיאל יצחק יעקובוביץ זצ"ל, רבה הראשי של הרצליה. 

מסע ההלוויה היום בשעה 18:00 בערב, מביתו ברחוב הרב ריינס 2 בבני ברק לבית החיים בהרצליה שם ייטמן. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

זכרון יעקב הלוויה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד