ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
יתייחסו ברצינות?

דרישה לפטר את שרה נתניהו מעבודתה

מכתב מעורך דין שהגיע לעיריית ירושלים, דרש לפטר את אשת ראש הממשלה שרה נתניהו מעבודתה, עקב כך שהיא "עבריינית מורשעת" • עורך הדין אף מאיים על ליאון: "היא תטפל בילדים של משפחתך המורחבת", אך מצד שני טוען כי לא ירחיק לכת כי "היא לא שווה את זה" 

דרישה לפטר את שרה נתניהו מעבודתה
מכתב הדרישה לפיטורי נתניהו על רקע כיכר ספרא צילום: צילום מסך

עורך דין בשם נחמן גולדברג שלח לראש עיריית ירושלים משה ליאון מכתב, ובו הוא דורש לפטר את אשת ראש הממשלה שרה נתניהו מעבודתה כפסיכולוגית בעיריית ירושלים, עקב כך שהיא "עבריינית מורשעת".

במכתב כותב גולדברג, כי "למיטב ידיעתי מועסקת ע"י העירייה העבריינית המורשעת שרה נתניהו בתפקיד פסיכולוגית לילדים. למרבה המזל היא אינה מתפקדת במשרה מלאה הואיל והיא מסתובבת ברחבי העולם עם בעלה הנאשם".

בהמשך כותב גולדברג, כי הוא "סבור כי מן הראוי לפטר את העבריינית לאלתר ויפה שעה אחת קודם".

המכתב לעיריית ירושלים

בסיום המכתב משגר גולדברג ספק עקיצה ספק קללה וכותב לליאון, "באם תמשיך להעסיק אותה אין לי אלא לאחל לך שהגברת הנכבדה תטפל בילדים של משפחתך המורחבת ולא בילדי ירושלים הראויים לטיפול מדמות חינוכית".

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' אמר גולדברג, כי הוא בחר להגיש את המכתב כיוון שאין זה מן הראוי להעסיק את שרה נתניהו בתור פסיכולוגית כאשר היא אינה משמשת כדוגמה נאותה לילדים המטופלים. לשאלתנו האם הוא מתכונן ללכת עם זה לבג"ץ השיב גולדברג, כי "היא לא שווה את זה".

 

עיריית ירושלים משה ליאון שרה נתניהו פסיכולוגיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד