י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"לתומי חשבתי שבאתם לשפר את השירות"

ביקשו לדווח על הנחת תפילין והשר תקף

הצביעות נחשפת במלוא מערומיה. חשבון טוויטר שמתיימר לשפר לכאורה את שירות רכבת ישראל, צייץ מוקדם יותר היום על חב"דניק שנתפס בעוונותיו הרבים מניח תפילין לעוברים ולשבים בתחנת רכבת | השר סמוטריץ' תקף אותם וכתב: "כל עוד אני שר התחבורה מותר ואף רצוי להעמיד דוכני יהדות והנחת תפילין בתחנות הרכבת"

ביקשו לדווח על הנחת תפילין והשר תקף
חב"דניק מניח תפילין לחייל צילום: חיים טויטו

חשבון הטוויטר 'בארכבת' המעדכן על תקלות ועיכובים ברכבת ישראל, צייץ היום ציוץ אנטי חרדי. מפעיל החשבון העלה תיעוד של חסיד חב"ד מניח תפילין בתחנת הרכבת, וכתב כי "ביררנו... ואסור לפתוח דוכנים להנחת תפילין בתחנות הרכבת. נתקלתם - דווחו לנו ונעביר הלאה לטיפול". 

מספר דקות לאחר מכן הם צייצו: "אז ביררנו יותר לעומק - אושר על ידי מנהל האגף". למרות זאת הם סירבו למחוק את הציוץ המקורי.

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' ראה את הציוץ והגיב עליו כי "לתומי חשבתי שבאתם לשפר את השירות של הרכבת ולא לעסוק באנטישמיות ורדיפת יהדות. אבהיר: כל עוד אני שר התחבורה מותר ואף רצוי להעמיד דוכני יהדות והנחת תפילין בתחנות הרכבת (ולא רק בהן) ניסיתם להקים ונתקלתם בקושי? פנו אלי ונטפל בעזרת השם".

התגובה של סמוטריץ'

ח"כ ישראל אייכלר מ'יהדות התורה' בירך את השר בצלאל סמוטריץ' על עמדתו הנחרצת נגד שונאי הדת המבקשים למנוע מיהודים להניח תפילין ואמר: "אשריך בצלאל שזכית להילחם נגד האנטישמיות בארץ הקודש. כה לחי!".

בצלאל סמוטריץ דוכן תפילין רכבת ישראל הנחת תפילין ישראל אייכלר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד