י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מקל ראש?

ראש הממשלה לשעבר: טרור הבלונים לא כל כך מאיים

"אנחנו במשך שנים הגזמנו בתיאור האיום ה'נורא' הזה בדרום כשהיה מדובר בבלונים ובעפיפונים ובכל מיני דברים כאלה שהם לא נוח ולא נעים. הגזמתם באיום שנוצר מן העניין הזה", כך חושב ראש הממשלה

ראש הממשלה לשעבר: טרור הבלונים לא כל כך מאיים
ראה"מ לשעבר אהוד אולמרט צילום: מארק ישראל סאלם, לע"מ

"הגזמנו בתיאור האיום ה'נורא' של הבלונים ובאיום שנוצר ממנו", כך אמר ראש הממשלה לשעבר העבריין המורשע אהוד אולמרט בראיון שהעניק לאמנון סופר ומנדי ריזל ברדיו דרום, לדבריו, "אין להגזים במסוכנות של טרור הבלונים בדרום".

"אנחנו במשך שנים הגזמנו בתיאור האיום ה'נורא' הזה בדרום כשהיה מדובר בבלונים ובעפיפונים ובכל מיני דברים כאלה שהם לא נוח ולא נעים. הגזמתם באיום שנוצר מן העניין הזה, בשריפת השדות", טוען ראש הממשלה לשעבר, "מה אנחנו לא יודעים את האמת שכל הנזק המצטבר שנגרם סביב העניין הזה היה שולי ומספר הנפגעים היה אפסי".

הוא הוסיף ואמר: "אני יודע שלכם כתושבי הדרום זה עשוי לא להיות בדיוק הדבר שאתם מצפים לשמוע. בלונים ועפיפונים וכל מיני דברים כאלה לא מהווים איומים אסטרטגיים על מדינת ישראל. למדינת ישראל יש יכולות מכל הבחינות - צבאיות, טכנולוגיות - כדי להתגבר על הבעיה הזו מבלי לעשות מזה רעש ומבלי לעשות מזה תחושה של איום גורלי. וכך נהגתי גם כראש ממשלה".

"אז לא יוצאים למלחמה על בלונים?", שאלו המגישים ונענו: "לא על בלונים וגם לא בהכרח על קסאמים".

במהלך הראיון התבטא אולמרט על המפלגה הדמוקרטית היחידה כיום במערכת הפוליטית ואמר כי "הליכוד זה מפלגה של גועל נפש".

בלוני תבערה טרור הבלונים אהוד אולמרט רדיו דרום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד