י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

אתה צודק, נעשה לך עוול נורא

הם גוללו בפני את עגמת הנפש שעברו בפארק. בידיהם היו גיליונות חתומים על-ידי מבקרים מאוכזבים, שהחליטו להגיש תלונה נגד החברה • חברון גרנביץ פגש מתאוננים ונזכר במעשייה עם 'בריטיש אירוויס'

אתה צודק, נעשה לך עוול נורא



חברת התעופה 'בריטיש אירוויס' החליטה לתגמל כמה מגדולי סוכני הנסיעות בישראל ולשם כך הזמינה אותם לחופשה מענגת באירופה.

החופשה כללה טיסות במחלקה הראשונה, בתי מלון מהמפוארים שביבשת, מדריך טיולים מנוסה, ואוטובוסים מפוארים שיסיעו אותם ממדינה למדינה ברחבי אירופה והכול...ללא תשלום של פרוטה שחוקה אחת.

מועד היציאה מהארץ הייה מתוכן מראש, כך שקבוצת האנשים ייצאו באותו יום ובאותו מועד. זמן השיבה לארץ גם הוא היה נקוב, אך למרות זאת הודיעה החברה כי באם ירצה מישהו מהאורחים לקצר את חופשתו, יהיה עליו לטלפן לחברת התעופה ולהזמין מקום לטיסה ארצה.

הם היו ארבעה אנשים שהחליטו להקדים שובם הביתה. טלפנו למשרדי חברת התעופה והזמינו ארבעה מקומות. בעלותם למטוס התברר למגינת ליבם עי החברה הקצתה להם מקומות ישיבה במחלקת התיירים הרגילה ולא במחלקה הראשונה, כפי שהיה בהלוך.

אחד מהאורחים החל רוטן. הוא החיש את הדייל והחל שוטח טענותיו על רוע גורלו ומקום מושבו בין פשוטי העם במחלקה הרגילה. בקרירות ובניחותא אירופאית קלאסית שמע הלה את טענותיו, כשלאחר מכן ביקש לעיין בכרטיס הטיסה. הוא הביט ממושכות במסמך שלפניו, וקרא לדייל הראשי. ראש הצוות עיין שוב בכרטיס הטיסה, ובארשת קרירה מופגנת נטל את כרטיס הטיסה ונכנס למקום מושבם של אנשי צוות המטוס.

לאחר דקות ארוכות יצא קברניט המטוס, מלווה בראש צוות הדיילים, בירך את הנוסע הרוטן לשלום, ובנימוס ועדינות אמר: "אדוני צודק, כרטיס הטיסה שלך שייך למחלקה הראשונה. נעשה לך עוול ואי צדק. אני מציע לך כי מיד בהגיעך לארץ, תתלונן נגד חברת התעופה 'בריטיש איוויס', תגיש תלונה לבית המשפט ותתבע את מלוא כספך בחזרה, כולל פיצויים".

כחלק ממסע יח"צנות בקהל החרדי, החליטה חברת התקשורת הסלולארית הגדולה במדינה להקים לימי 'בין הזמנים' פארק ענק עבור כלל הציבור. המתחם הוקם כ'פארק אתגרי' לתלמידי הישיבות ותלמודי התורה, המקום הוכשר, והושקעו בו מיליוני שקלים.

הגדילה לעשות החברה ואף העמידה תחבורה חינם מהערים הגדולות וכל זאת, כמובן, ללא תשלום וללא קשר לחברת התקשורת בה מנוי המבקר.

כפי שניתן לצפות: פארק אתגרי, הסעות חינם - והעומס היה גדול מהצפוי, ובמערך ההסעות התגלו תקלות רבות, ורבים מהמבקרים נאלצו להמתין לאוטובוסים ולהצטופף.

השבוע זה קרה. הם נכנסו לחנותי חמורי סבר, גוללו בפני את מסכת התלאות ועגמת הנפש שעברו בביקורם בפארק, ובידיהם היו גיליונות חתומים על-ידי מבקרים מאוכזבים, שהחליטו להגיש תלונה נגד החברה.

הם ביקשו את עזרתי בתהודת התלונה ובניסוח מכתב התלונה שישלח לחברה. לאחר שהצלחתי להשליך הס למען ישמעו את תשובתי, הבטתי עליהם ממושכות, ובקרירות ובניחותא אירופאית קלאסית, אמרתי להם: "אכן אתם צודקים בהחלט, נעשה לכם עוול נורא. אני מציע להגיש תלונה חמורה לבית המשפט, לבקש החזר כספי מלא של דמי הכניסה, דמי הנסיעה, כולל פיצוי על עוגמת נפש".

הטור יופיע ביום רביעי הקרוב ברשת 'קו עיתונות דתית'

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד