כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
אין לו בושה

שיתוף הפעולה המטריד בין ראש הממשלה לשעבר לאבו מאזן

מטריד: ראש הממשלה לשעבר והעבריין המורשע אהוד אולמרט, צפוי לקיים מסיבת עיתונאים משותפת עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן. אולמרט יביע את התנגדותו לתכנית המאה של הנשיא טראמפ ובכך הוא יחזק את ידיו של אבו מאזן במאבקו על דעת הקהל ברחבי העולם

שיתוף הפעולה המטריד בין ראש הממשלה לשעבר לאבו מאזן
אהוד אולמרט צילום: מתוך שידורי כאן 11

מקורות בכירים ברשות הפלסטינית מדווחים, כי ראש הממשלה לשעבר והעבריין המורשע אהוד אולמרט, צפוי לקיים מסיבת עיתונאים יחד עם יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, במקביל לדיון על תוכנית השלום של טראמפ במועצת הביטחון של האו"ם, כך מדווח הפרשן אהוד יערי.

אולמרט צפוי להביע את התנגדותו לתוכנית המאה, והוא יטען פעם נוספת כי הוא עצמו, בעת כהונתו כראש ממשלה, היה על סף הסכם עם הפלסטינים.

‏כתב החדשות ירון אברהם זעם על כך וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "אהוד יערי מעדכן שראש הממשלה לשעבר והעבריין המורשע בדימוס אהוד אולמרט יקיים מסיבת עיתונאים לצדו של אבו מאזן בעת הדיון במועצת הביטחון של האו"ם בניו יורק ויביע התנגדות לתכנית טראמפ. כבר מזמן אני סבור שהיטשטשו אצלו גבולות ההיגיון הסביר, אבל זה באמת יוצא דופן".

מקורות פלסטיניים מסרו ליערי, כי דבריו של אולמרט במסיבת העיתונאים המשותפת, צפויים לסייע לאבו מאזן לגייס תמיכה בין-לאומית רחבה לדחיית תוכניתו של טראמפ.

אבו מאזן צפוי לקבל חיזוק משמעותי להתנגדותו הנחרצת לתוכנית בסיוע מעדותו של ראש ממשלה ישראלי לשעבר שיאמר כי הפלסטינים אינם פוסלים על הסף הגעה להסדר עם ישראל במסגרת משא ומתן בין הצדדים ולסתור את המתקפה נגדם על כך שהם לא מחמיצים הזמנות להחמיץ.

 

אבו מאזן אהוד אולמרט תכנית המאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד