כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

ביטוח משכנתא - יש מי שידאג שלא תאבד את הדירה שלך

ביטוח משכנתא מגן עלינו ועל הנכס שלנו ומבטיח כי גם במקרה של אובדן כושר עבודה נוכל להמשיך לעמוד בהחזרי המשכנתא

ביטוח משכנתא  - יש מי שידאג שלא תאבד את הדירה שלך

האם חשבת מה עלול לקרות אם ח"ו הנכס שברשותך ייזוק, תגיעו למצב של אובדן כושר עבודה של אחד מבני הזוג או ל"ע מקרה מוות? כאשר אתה פונה לאחד הבנקים ומבקש משכנתא לצורך רכישת דירה, הקמת עסק, או אפילו לצורך שיפוץ נכס קיים, עליך לדעת כי אתה תהיה מחוייב, כמעט תמיד, לקחת בנוסף גם ביטוח משכנתא הכולל בתוכו גם ביטוח חיים וגם ביטוח של המבנה. זוהי הדרישה של רוב הגופים המלווים וכמעט ואין אפשרות לחמוק מכך.

מדוע נדרש למעשה ביטוח חיים? זאת משום שביטוח החיים מעניק, מן הסתם, כיסוי מלא להחזרים של יתרת ההלוואה שלקחת מהמלווה במקרה ח"ו של מוות אם תשלומי המשכנתא לבנק טרם הסתיימו. גם לגבי ביטוח המבנה, מטרת ביטוח זה היא להעניק כיסוי מלא במקרים בהם נגרם נזק פיזי לדירה הגורף לירידת ערך הדירה באופן משמעותי או לאובדנה כליל. מקרים אלו הם למשל: שריפה בבית, נזקי מים כמו שטפון או פיצוץ צנרת, נזקי טבע ופגעי מזג אויר וכן רעידת אדמה.

חברות הביטוח באות לקראת אלו הזקוקים למשכנתא לצורך רכישת דירה. חשוב לדעת כי גם אם יש לך כבר ביטוח משכנתא, באפשרותך להעבירו לכל חברת ביטוח אחרת באשר תחפוץ. בבואכם לקחת משכנתא ודאו כי לחברת הביטוח המציעה שירות זה ישנו גב חזק שתעמוד לצידכם בשעת הצורך.


לקבלת מידע נוסף על ביטוח משכנתא כנס לאתר חברת מגדל – לחץ כאן

לקבלת הצעת מחיר לביטוח משכנתא מחברת מגדל – לחץ כאן
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד