י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
מנהלת הסמינר מברכת

תפנית? המורה מבני ברק החשודה בתקיפת התלמידה - תשוב לסמינר

המורה מסמינר בבני ברק החשודה כי פגעה בצורה קשה בתלמידתה הקטינה, תשוב לעבוד בסמינר לאחר שבית המשפט הסיר את התנאים המגבילים שהוטלו עליה • המנהלת: "ברוך השם, אני שמחה לשמוע"

תפנית? המורה מבני ברק החשודה בתקיפת התלמידה - תשוב לסמינר
אילוסטרציה. תלמידות סמינר צילום: קובי גדעון, פלאש 90

שבוע לאחר שנחקרה, בית המשפט הסיר את התנאים המגבילים שהוטלו על המורה מבני ברק החשודה בעבירות חמורות שביצעה בתלמידה בת 17. מנהלת הסמינר מגיבה ל'בחדרי': "ברוך השם, אני שמחה לשמוע".

לפני שבוע וחצי דיווחנו לראשונה ב'בחדרי חרדים' על מורה בת 48 המלמדת בסמינר בבני ברק, שתלמידה בת 21, הגישה נגדה תלונה במשטרה. על פי טענת הצעירה, בעת שהייתה בת 17, המורה ביצעה בה עבירות חמורות במשך חצי שנה, בעליית הגג בביתה הפרטי.

כבר למחרת הפרסום, המורה נחקרה בתחנת המשטרה בבני ברק שם הכחישה מכל וכל את החשדות שנטענו כלפיה. בתום החקירה, המורה שוחררה בתנאים מגבילים, הכוללים מעצר בית למשך חמישה ימים איסור יצירת קשר עם המתלוננת ועוד.

ביום ראשון דיווחנו כי ייערך עימות בין במורה לתלמידה לשעבר, וזה אכן התקיים ביום שני השבוע, כאשר המורה והתלמידה נכנסו לחדר חקירות במשטרת בני ברק, יחד עם חוקרת ונציגה מטעם הסיוע המשפטי במשרד המשפטים.

"נלחמתי כמו שצריך" אמרה המתלוננת ל'בחדרי חרדים' בתום העימות עם המורה, במהלכו הטיחה בה את הטענות החמורות. המורה, גם במהלך העימות, הכחישה את החשדות. "יצאתי בתחושת ניצחון ושחרור" אמרה לנו המתלוננת.

היום (חמישי), נערך דיון נוסף בעניינה, בבית משפט השלום בתל אביב, שם המשטרה ביקשה להאריך את מעצר הבית של המורה והתנאים המגבילים הנוספים. ל'בחדרי חרדים' נודע כי בית המשפט דחה את בקשת המשטרה והמורה שוחררה תוך הסרת התנאים המגבילים לחלוטין. בנוסף, הוארך איסור הפרסום על שמה למשל 45 ימים נוספים.

החלטת בית המשפט, התקבלה בין היתר לאחר קבלת חוות דעת מהפרקליט המלווה מטעם פרקליטות מחוז תל אביב.

עו"ד יהונתן קמיל

"אנו שמחים שבית המשפט קיבל את עמדתנו לבטל את מעצר הבית ולאפשר לה לחזור לעבודתה באופן מיידי" אומר ל'בחדרי חרדים' עו"ד יהונתן קמיל פרקליטה של המורה החשודה.

מנהלת הסמינר בו עובדת המורה, ששמעה מ'בחדרי חרדים' כי המורה כבר יכולה לשוב לעבודתה, אמרה "ברוך השם, אני שמחה לשמוע".

מורה בסמינר עבירות חמורות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד