ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
פרשת התקיפה בתוך המשפחה

החשוד בתקיפת אחותו בת ה-15 - חתן מאורס

פרשת התקיפה החמורה במשפחה החרדית: ל'בחדרי חרדים' כי החשוד שנגדו הוגש הבוקר הצהרת תובע לקראת הגשת כתב אישום נגדו, התארס לאחרונה | לטענתו הוא נלקח בכוח והוסע ברכב בעיצומה של השבת | מאידך, גורמים בשב"ס אומרים ל'בחדרי' כי העצור לא התנגד

החשוד בתקיפת אחותו בת ה-15 - חתן מאורס
חופה. אילוסטרציה צילום: יעקב נחומי, פלאש 90

לבית משפט השלום באשקלון, הוגשה הבוקר (חמישי) הצהרת תובע מטעם הפרקליטות, נגד צעיר חרדי בן 21 - שהתארס בשבועות האחרונים - החשוד כי ביצע עבירות חמורות מאוד באחותו בת ה-15. מעצרו הוארך עד ליום שני, אז הפרקליטות צפוייה להגיש כתב אישום חמור.

מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה כי חוקרי המשטרה פנו לאב הנערה והחשוד, לאחר שעלה חשד חמור לגילוי עריות, וביקשו כי בנו ייגש לתחנת משטרה לצורך חקירה. זה היה ביום חמישי שעבר, הבן שהה באותה העת בבני ברק ופנה לעסקן מקומי על מנת שילווה אותו לתחנה. משיחות שערך אותו עסקן, הפנו אותו מתחנה לתחנה, מבני ברק לירושלים ומשם לראשון לציון. בסופו של דבר הוא הגיע לתחנת משטרה בדרום שם נעצר ונחקר.

למחרת מעצרו, ביום שישי, הובא לבית משפט השלום, שם הוארך מעצרו וביהמ"ש הורה לשלוח אותו לבדיקה פסיכיאטרית לדרישת פרקליטיו עורכי הדין יהודה פריד וטל גבאי. לאחר מכן החשוד הוחזר לתא המעצר. אולם להפתעתו, שעות ספורות לאחר מכן - הגיעו לקחתו לבדיקת כשירות גופנית למעצר. העצור הסביר כי הוא שומר שבת, אך הוא נלקח בכוח והוסע ברכב בשבת לבדיקה.

גורמים בשב"ס אומרים ל'בחדרי חרדים' כי בניגוד לטענה זו, העצור לא התנגד.

כפי שדיווחנו הבוקר, הוא הובא בשנית לבית המשפט, עם סיום החקירה והוגשה נגדו הצהרת תובע לקראת הגשת כתב אישום בשבוע הבא. אולם להפתעת עורכי הדין התברר כי החשוד טרם נבדק פסיכיאטרית והשופטת דרשה לבצע זאת בהקדם.

פרקליטיו עו"ד יהודה פריד ועו"ד טל גבאי מסרו ל'בחדרי חרדים' כי הצהרת תובע משמע שהסתיימה החקירה. "אנו מבינים שמרשינו נחשד בעבירות חמורות בהרבה" כאשר נבדק החשד שפגע בנוסף גם באחות הגדולה יותר בגיל 17 - "אולם כרגע האשמה מכוונת כלפי עבירה אחת".

עורכי הדין יהודה פריד וטל גבאי

עוד הוסיפו, כי לאחר הגשת כתב האישום, כך שיקבלו את כל חומרי הראיות לידיהם, "נגבש את כתב ההגנה". בשלב הראשון, יבקשו עורכי הדין לשחרר את החשוד למעצר בית.

גילוי עריות אח ואחות הריון חרדית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד