י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

יהודה זיתון מציג: 'מי כמוך' • להאזנה

לאחר שחשפנו כאן באתר את הסינגל 'יהללו' של יהודה זיתון, הוא כבש את רשימות ההשמעה בתחנות הרדיו. כעת האלבום כבר מוכן על המדף - פשוט להושיט יד ולקחת

עטיפת הדיסק
עטיפת הדיסק

בימים אלו יוצא הזמר יהודה זיתון עם אלבומו השני "מי כמוך". מה שמאפיין את אלבום זה, שניתן למצוא בו את מיטב סגנונות המוזיקה, מזרחית קצבית מודרנית, שירים בחסידי בלחנים מקורים, ואף שיר בצרפתית.

יהודה עמל במשך שנתיים על אלבום זה, כתב והלחין מספר שירים, ושיתף פעולה עם הפקה מוזיקלית עשירה ומכובדת עם מיטב המעבדים דורון אלימלך ודוד ביתן,ונגנים מהשורה הראשונה.אבי סינגולדה, אבי יפרח,אשר פדי,ניצן עין הבר,שי דגן ועוד,והמלחין והתמלילן שרון אבילחק, ויצר אלבום מוזיקלי מושקע – של להיטים.

קודם יציאת האלבום יהודה הוציא שני סינגלים " רוצה לומר תודה " סגנון מזרחי ו" יהללו " סגנון חסידי שהתקבל בחום והפכו מהר מאד ללהיטים ואין ספור השמעות בתחנות הרדיו ובאתרי האינטרנט.

יהודה בן 23 יליד צרפת , זמר בעל קול,צבע,ורגש יחודי משלו בשנת 2003 ושנה לאחר מכן הוציא את אלבומו הראשון "הכתר" שהיה לרב מכר בין חובבי המוזיקה המזרחית בארץ ובתפוצות יהודה מופיע באין ספור אירועים , כנסים , וחתונות בארץ והוזמן להופיע בצרפת ,מאימי, ברצלונה,לונדון ועוד.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד