י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"אני גוסס"

הנוכל היהודי הגדול בהיסטוריה מבקש רחמים

ברנרד מיידוף, הנוכל הגדול שגנב מיליארדים בתוכנית 'פונזי' והוציא במרמה מלקוחות נאיביים מיליארדי דולרים, טוען שהוא גוסס מאי ספיקת כליות ומבקש לצאת מהכלא, כך עולה מבקשה שהגיש לבית משפט

הנוכל היהודי הגדול בהיסטוריה מבקש רחמים
ברנרד מיידוף צילום: ויקיפדיה

ברנרד מיידוף, היה איש עסקים וברוקר יהודי-אמריקאי, ויושב ראש החברה למסחר בניירות ערך "ברנרד מיידוף". בנוסף כיהן כיושב ראש דירקטוריון הנאסד"ק בארצות הברית. הוא הורשע בהונאה של עשרות מיליארדי דולרים, ונידון ל-150 שנות מאסר במצטבר.

בבקשה שהוגשה אתמול (רביעי) לבית המשפט הפדרלי, עורך דינו של מיידוף ביקש "שחרור חמלה" מהכלא הפדרלי עבור לקוחו בן ה -81, כך דווח בסוכנות הידיעות AP. בהגשת הבקשה נאמר כי למיידוף, הזקוק לכיסא גלגלים וסובל מבעיות רפואיות רבות, יש פחות מ -18 חודשים לחיות.

כזכור, מיידוף מרצה עונש מאסר של 150 שנה בכלא הפדרלי בצפון קרוליינה, את חיי הנוכלות הוא החל בתחילת שנות השבעים של המאה הקודמת ומשיך עמם עד למעצרו הדרמטי בשנת 2008. הוא הודה באשמה בשנת 2009 ב -11 אישומים בגין עבירות הקשורות להלבנת הון, עדות שקר זיוף מסמכים פיננסיים.

כמה עמותות יהודיות בולטות ספגו הפסדים עצומים בהונאה: ישיבה יונברסטי, ספגה מכה של 140 מיליון דולר, אנשי עמותת הדסה הפסידו 90 מיליון דולר והקרן של אלי ויזל ז"ל הפסידה 15 מיליון דולר.

מיידוף ביקש "שחרור חמלה" בשל גילו ומצבו הבריאותי בספטמבר האחרון ממפקד הכלא הפדרלי, כך דווח ב- NBC, אך הנהלת בתי הסוהר דחתה את בקשתו של מיידוף לשחרור מוקדם בדצמבר ונמסר כי שחרור מוקדם "ימזער את חומרת העבירה שלו".

מיידוף ברנרד מיידוף הונאת מיידוף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד