י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

'בשבע' השיק לוגו ומראה חדש

הפורמט והלוגו החדשים, שעוצבו עצמאית על ידי הסטודיו של העיתון בליווי העורך עמנואל שילה, הוצגו לפני כשבועיים באירוע השקה שנערך במלאת שבע שנים לעיתון

'בשבע' השיק לוגו ומראה חדש

שבע שנים לעיתון 'בשבע': לרגל האירוע השיקו אנשי 'בשבע' את הגיליון השבועי בעיצוב חדשני ובמראה עדכני.

הפורמט והלוגו החדשים עוצבו עצמאית על ידי הסטודיו של העיתון, בליווי עורכו עמנואל שילה ובהדרכת יו"ר הקבוצה דודו סעדה.

הפורמט והלוגו החדשים הוצגו לפני כשבועיים באירוע השקה שנערך במלאת שבע שנים לעיתון. לרגל האירוע ערך פרופ’ יצחק כץ, ממכון ’מאגר מוחות’, סקר וניתוח של הצורך בזרוע תקשורתית מיוחדת לאנשי המגזר הדתי לאומי.

מן הסקר עלה, כי רוב מוחלט (83 אחוז) מבעלי הדעה בציבור הדת"ל מסכים עם הטענה כי הוא ועמדותיו אינם מיוצגים מספיק בתקשורת הישראלית. את יחסה של זו לציבור הדתי הגדירו 65 אחוז מהנשאלים כ’לא אוהד’, ו-86 אחוז סברו שהיא ’פחות מדיי פטריוטית’.

עוד עלה, כי 90 אחוז מהמגזר סבור כי התקשורת עוסקת פחות מדיי בתופעות חיוביות בחייו ובהנהגתו, בעוד שהיא מעדיפה לעסוק בחייהם של סלבריטאים (98 אחוז), בהתנהגות הבוטה והלא-חוקית של המתנחלים (83 אחוז), בחיים של בעלי ההון (63 אחוז) ובדמויות מעולם הפשע (65 אחוז).

באירוע התארח גם איתן כסיף, מנכ"ל ’TNS טלגאל’ עורכת סקר TGI, שהציג מספר אנקדוטות מתוך ’סקר הכיפה הסרוגה’ המיצג את התפתחות המגזר בשנים האחרונות.

כך נמצא, כי 55 אחוז מהנשאלים דיווחו שהאינטרנט מהווה מקור המידע הראשון שלהם - לעומת 10 אחוזים בלבד בשנת 2002 - ובדומה לממוצע הארצי, הקדישו בתי-אב דתיים קרוב ל-250 דקות שבועיות לגלישה – נתון המשקף זינוק של 500 אחוז לעומת 250 אחוז בקרב הציבור החילוני.

בתי-האב הדתיים דיווחו על צפייה ממוצעת של 140 דקות ביום בטלוויזיה, לעומת ממוצע ארצי של 220 דקות ביום, ובתחום העיתונות הכתובה דווח על ירידה של כ-20 אחוז בזמן המוקדש לקריאת עיתונים. בתחום ההאזנה לרדיו ביום חול ירד שיעור ההאזנה ב-20 אחוז ל-120 דקות ביום.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד