י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
אפקט בהלת הקורונה > בלעדי

הנוסע תיעד ל'בחדרי' את המטוס ריק: שדה התעופה כמו יום כיפור

איש עסקים חרדי שטס להונג קונג, נדהם לגלות שהוא הנוסע הבודד במטוס מסוג ג'מבו, המכיל מאות מקומות הוא תיעד ל'בחדרי חרדים' את המחזה וסיפר על הרחובות הריקים והקושי להשיג מונית בסין: "שדה התעופה היה נראה כמו נתב"ג ביום כיפור. נהגים מפחדים לקחת נוסעים"

הנוסע תיעד ל'בחדרי' את המטוס ריק: שדה התעופה כמו יום כיפור
מטוס ריק מנוסעים צילום: מתוך הסרטון

בהלת הקורונה הגיעה גם להונג קונג. בתיעוד בלעדי שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', נראה מטוס ג'מבו ענק עם מאות מקומות, שיצא בדרכו להונג קונג שבסין, כשהוא ריק לחלוטין ואנשי הצוות כולם עם מסכות על הפנים.

י.א. שנסע להונג קונג לצורכי עבודה, סיפר לב'חדרי חרדים': "אשתי בהתחלה לא הסכימה לי לנסוע. רק אחרי שהיא הבינה שאין ברירה היא התרצתה".

לדבריו, "ברור שאני מפחד, אבל אין לי ברירה אחרת. העסק חייב להמשיך לתפקד".

הוא סיפר שכשהוא הגיע להונג קונג הוא לא זיהה את המקום. "כבר חמש שנים שאני נמצא בהונג קונג לפחות פעם בחודש. הרחובות פה תמיד עמוסים, ושדה התעופה הומה אדם. כשהגעתי לפה אתמול, שדה התעופה היה נראה כמו נתב"ג ביום כיפור. חוץ מאנשי צוות שדה התעופה ומספר שוטרים ואנשי ביטחון, לא היו כמעט אנשים בשדה. המעטים שהיו התאספו באיזור הטיסות היוצאות".

עוד סיפר י.א. ל'בחדרי חרדים', כי כאשר יצא משדה התעופה, הוא לא הצליח למצוא מונית זמינה לבית המלון. "בדרך כלל יש לי נהג קבוע, אבל הפעם הוא אמר לי שהוא לא עובד כי הוא מפחד לקחת נוסעים בזמן כזה. רק אחרי מאמצים הצלחתי למצוא מישהו שייקח אותי".

בבית המלון הוא מספר, מרבית החדרים היו ריקים. "חלק גדול מעובדי המלון כלל לא הגיעו לעבודה", הוא אמר.

"חלק מהפגישות שלי התבטלו, ובכלל, כל מי שדיברתי איתו טען שאני משוגע. אבל העסק חייב לתפקד", הוא סיכם.

איש עסקים נוסע חרדי בטיסה קורונה הונג קונג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד