י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בראיון לכתב החסידי

חתנו של הנשיא למגזין החרדי: "הפלסטינים עשו לעצמם שירות מצוין"

"אני חושב שבשלב מסוים חמאס צריך להתעייף מלעשות את מה שהוא עושה כבר 13 שנים, זה אמור להיות פשוט מאוד, תכנית עסקית", כך אומר ג'ארד קושנר בראיון מיוחד לכתב החסידי בבית הלבן בעקבות תכנית המאה שהציג חותנו טראמפ בשבוע שעבר

חתנו של הנשיא למגזין החרדי: "הפלסטינים עשו לעצמם שירות מצוין"
ג'ארד קושנר עם ג'ק טורקס צילום: באדיבות המצלם

על רקע תכנית המאה, חתנו היהודי של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ העניק ראיון מרתק לכתב החסידי של המגזין החרדי הפופולרי 'עמי'.

ג'ק טורקס, הכתב החרדי של מגזין 'עמי' בבית הלבן, שאל את חתן הנשיא על כוח ההישרדות שלו.

רבים שעבדו אצל הנשיא טראמפ, לא החזיקו מעמד יותר ממספר חודשים במשרותיהם בהתאמה, חתנו של הנשיא מנהל כמעט כל יוזמה גדולה. מה הוא גילה לגבי הנשיא שכל אותם אנשים אחרים החמיצו? נשאל קושנר.

"מה שאני יכול לעשות למען הנשיא הוא שהוא סומך עלי" אומר ג'ארד בראיון, "הוא יודע שתמיד אדאג לאינטרסים שלו ואת טובת המדינה, ואני אעשה זאת, אני אתן לו הערכות כנות לגבי בעיות שונות - מדוע הפתרונות עובדים ולמה הם לא".

"הפלסטינים ייצרו נרטיב לא מציאותי, ציפייה מהאגדות, והסיבה שהם הצליחו להביא את העולם למקום הזה, כי להרבה מהמדינות האלה לא היו קשרים עם ישראל, והיתה הרבה אנטישמיות".

"בעשר השנים האחרונות, המנהיגות הפלסטינית הייתה הרבה יותר ממוקדת לשמור על כוחה הפנימי, מאשר השגת שלום, הם גם לא רצו לעצור את רכבת הכסף של הסיוע הבינלאומי".

"הפלסטינים עשו לעצמם שירות מצוין שירות כשברחו מהשולחן (המשא ומתן) לפני שנתיים, אבל אנחנו לא הלכנו לרדוף אחריהם, אנחנו לא יכולים לשנות את דעתם של אנשים בן לילה".

"אני גם חושב שזה חשף את הטריק שלהם", אומר החתן היהודי לכתב החסידי, "כל הזמן הם דוחים הכל, ורק לדבר על הזכויות שלהם, אבל הם עכשיו במצב בו הרבה אנשים מסתכלים עליהם ואומרים, חכה, יש לך הצעה אמיתית על השולחן. אתה יכול לקבל מדינה עם אפשרות להכפיל את גודל הטריטוריה שלך, פלוס סכום כספי גדול, ואם אתם לא אוהבים את הפרטים, לכו לנהל משא ומתן. אל תעשו ימי זעם".

"אני חושב שבשלב מסוים חמאס צריך להתעייף מלעשות את מה שהוא עושה כבר 13 שנים, זה אמור להיות פשוט מאוד, תכנית עסקית".

"מנהיגי חמאס צריכים לשמור על הרבה סיוע חוץ, אז אני לא חושב שהם הולכים להתעייף מזה בקרוב" אומר טורקס לקושנר.

"אני משער" עונה קושנר, "שהם מעולם לא קיבלו הצעה אמיתית לפני. אם הם רוצים להפסיק להיות טרוריסטים ולקבל את העובדה שישראל היא עובדה, יש להם תוכנית פיננסית גדולה שיכולה לבנות מחדש את החיים שלהם, אבל הם יצטרכו לעצור את ההתנהגות הישנה, הפצצת ישראל, ישראל מגיבה, הקהילה הבין לאומית מגנה את ישראל, ואז נגמר לחמאס הכסף, אז הם חוזרים להפציץ את ישראל ולהתחיל את הכל מחדש".

ג'ארד קושנר מגזין עמי תכנית המאה ג'ק טורקס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד