ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
הפת"ח מפרסם תיעוד

המחבל הדורס: "שרוף את גופות העושקים וטומאתם"

המחבל שביצע את פיגוע הדריסה במתחם התחנה בירושלים פרסם בעבר סרטון בו אמר בערבית, תוך כדי שהוא מעשן סיגריה: "עמוד זקוף ושלח את צרורותיך, שרוף את גופות העושקים וטומאתם" | ומה המצב מול הרשות הפלסטינית

המחבל הדורס: "שרוף את גופות העושקים וטומאתם"
סנד טראמן צילום: צילומסך

"עמוד זקוף ושלח את צרורותיך, שרוף את גופות העושקים וטומאתם", כך נראה אומר סנד טראמן, המחבל שביצע לפנות בוקר יום חמישי את פיגוע הדריסה במתחם התחנה בירושלים, בסרטון שמפרסם פת"ח בעמוד הטוויטר של הארגון.

כמו כן, דובר הזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלאמי בעזה, אבו-חמזה בירך על הפיגוע הדריסה. ואמר "אנו מברכים על פעולות הג'יהאד בירושלים ובגדה המערבית, וקוראים לכל המתנגדים בעמנו לשאת נשק ולתקוף את המחסומים הציוניים ואת דרכי עדרי המתנחלים ולהביא למצב של עימות כולל וישיר, כזה שיביא להם (לתוקפים) אפשרויות".

גם בחמאס ברכו על הפיגועים האחרונים בגדה, דריסה, דקירה, וירי. דובר חמאס, עבד אל-לטיף אל-קאנוע, אומר כי הארגון מברך על הפיגועים וכי הם מדגישים את התנגדות הפלסטינים לעסקת המאה ואת הרצון למנוע את יישומה. דובר נוסף של הארגון, חאזם קאסם, אמר כי "המהפכה הניצתת בגדה המערבית ובירושלים היא יישום החלטתו של העם הפלסטיני לגרש את ישראל מהגדה ולשחררה ממתנחלים".

בתוך כך מפרסם גל ברגר ב'כאן 11', כי ‏בימים האחרונים, למרות הצהרות אבו מאזן שהתיאום הביטחוני נעצר. אמרו לו באוף רקורד "עזוב אותך זה נמשך כרגיל".

אני לראשונה שומע מכמה בכירים פלסטינים כך: "התיאום הביטחוני עם ישראל צומצם". יש שאומרים: "צומצם לרמתו הפורמלית המינימלית" ואחר הוסיף: "לא סייענו לישראל בהתחקות אחר המפגעים".

בנוסף, ‏גורמי ביטחון פלסטיניים אומרים, כי "האווירה מתוחה גם ככה, וישראל שופכת דלק במקום מים. למה היה חשוב לה להרוס דווקא הלילה את בית המחבל בג'נין, ועל הריגת השוטר הפלסטיני בג'נין: "גורם לירידת מוטיבציה בקרב המנגנונים".

הכתב ברגר מבהיר כי הוא שומע מהם שהתיאום צומצם, לא נעצר ולדעתו גם רחוק מלהיעצר.

פיגוע דריסה המחבל סנד טראמן הרשות הפלסטינית מצב ביטחוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד