י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
ירי בתוך הקבינט

גלנט נגד בנט: "לוקה בחוסר הבנת המצב - ניתן לשנות"

לאחר שהצביע נגד מינויו לשר הביטחון בעת ההצבעה בממשלה, השר יואב גלנט החבר בקבינט המדיני בטחוני תוקף את שר הביטחון נפתלי בנט על רקע המצב הבטחוני המתוח וטוען "הקבינט מאפשר לשהב"ט לפעול אחרת, צריך וניתן לשנות את המצב, אני יודע זאת" | בימין החדש לא נשארו חייבים

גלנט נגד בנט: "לוקה בחוסר הבנת המצב - ניתן לשנות"
יואב גלנט/נפתלי בנט צילום: מרים אלסטר/שריה דיאמנט, פלאש 90

בעקבות המצב הביטחוני הרעוע ביהודה ושומרון, וכשבמערכת הביטחון טרם ביצעו פעולה משמעותית, ביקורת מבית, מתוך הקבינט כלפי שר הביטחון נפתלי בנט.

השר יואב גלנט מ'הליכוד' כתב הבוקר (שישי) כי "חמאס משגר בשבועיים האחרונים עשרות מטעני נפץ באמצעות בלונים לעבר ישראל - זהו מעשה טרור והסלמה מסוכנת".

"מתברר כי מי שפיזר דברי רהב חסרי ערך בעבר, ובבסיסם חוסר הבנה וחוסר נסיון, לוקה בהבנת המצב ומתן מענה הולם לו", הוסיף ותקף את שר הביטחון, כשהוא מציין כי "הקבינט מאפשר לשהב"ט לפעול אחרת, צריך וניתן לשנות את המצב, אני יודע זאת". 

יצוין כי בעת אישור מינויו של בנט לשר הביטחון בממשלה ב-10 בנובמבר 2019, היה יואב גלנט שראה עצמו מתאים יותר לתפקיד - השר היחיד שהצביע נגד המינוי.

ב'ימין החדש' מיהרו להגיב, חבר הכנסת מתן כהנא צייץ: "ממליץ לשר גלנט, שכבר הודיע בעבר כי הוא תומך בפינוי ישובים והקמת מדינת טרור פלסטינית במרכז הארץ לחזור לעסוק בענייני העליה והקליטה בהם יש לו נסיון עשיר".

הפרשן הבכיר והמגיש ב'ynet' אטילה שומפלבי, הגיב לירי בתוך הנגמ"ש וכתב בחשבון הטוויטר שלו, "נפעם מהקלות שבה מצליח נתניהו להוריד את בנט על הברכיים, להשפיל אותו וללכוד אותו במלכודת מוות פוליטית. למה? בגלל חולשתם ופחדנותם המנהיגותית של בנט&שקד וההתרפסות מול נתניהו, שמחסל אותם בריפיט. וכך גם הפעם. טוחן אותם עד דק, מפורר אותם לחתיכות. ההודעה של גלנט הבוקר היא ברשות ובסמכות".

נפתלי בנט יואב גלנט מצב ביטחוני אטילה שומפלבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד