י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
19 שנים ליום ההיסטורי

ראש השנה לחסידות: הרבי ערך טיש שש וחצי שעות

בויז'ניץ מציינים "ראש השנה לחסידות" לציון י"ט שנים לדרשת הרבי | החסידים סעדו את סעודות השבת עם הרבי אולם הסמוך למרכז החסידות והטיש בליל שבת נמשך שש שעות | הערב מתכנסים החסידים בנס ציונה והרבי ישמיע את דברות קודשו לכבוד המעמד

ראש השנה לחסידות: הרבי ערך טיש שש וחצי שעות
הרבי מויז'ניץ צילום: באדיבות המצלם

חסידי ויז'ניץ ציינו השבת את תאריך י"ב שבט תשס"א כראש השנה לחסידות. יום זה נחרט בקרב חסידי ויז'ניץ כראש השנה לחסידות, האדמו"ר הצעיר מויז'ניץ - שכיהן אז כאב"ד קרית ויז'ניץ - ערך אז כינוס כללי לאברכים והקים חבורות אברכים במשנת החסידות.  

מאז ועד היום נחגג יום זה בחסידות כ"ראש השנה לחסידות" בפרט לאחר הכתרתו לאדמו"ר. לרגל היום נערכה שבת התאחדות מרכזית לחסידים יחד עם מאות אורחים מחו"ל ששבתו השבת במרכז חסידי ויז'ניץ.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הטיש בליל שבת נמשך כמעט שש וחצי שעות, החל מהשעה 22:00 ועד לאחר השעה 4:00 לפנות בוקר.

מאות החסידים סעדו את סעודות השבת ביחד באולמי "היכלי מלכות" הסמוכים למרכז החסידות ברחוב שלמה המלך, שם גם סעד עמם הרבי בסעודת יום השבת סעודה שנמשכה מאחרי התפילה ועד אחר הצהריים.

המעמד המרכזי יתקיים הערב (מוצאי שבת) באולמי ויטראז' בנס ציונה, אשר אליו יגיעו אלפי החסידים, אשר ייסבו מסביב לשולחנות ערוכים.

החסידים מספרים כי "לקראת חצות הלילה ישמיע האדמו"ר מויז'ניץ את משא קדשו, לעורר את לבות החסידים לדביקות השם וללכת בכל דרכיו, למען לא יפלו ברשת עמלק המנסה בכל זמן ועידן לקרר ולצנן את האמונה באלוקי עולם ובצדיק אמת".

מרכז חסידי ויז'ניץ ראש השנה לחסידות הרבי מויז'ניץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד