ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
חשד למרמה והפרת אמונים

דיווח: חקירה חדשה נגד השר יעקב ליצמן

באישור הפרקליטות והיועמ"ש, מתנהלת חקירה נוספת נגד שר הבריאות ליצמן וגורמים נוספים בחשד למרמה והפרת אמונים | חקירה זו עשויה לעכב את הודעת מנדלבליט לגבי התיקים הקודמים בהם חשוד השר

דיווח: חקירה חדשה נגד השר יעקב ליצמן
יעקב ליצמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

המשטרה מנהלת באישור הפרקליטות, חקירה נגד שר הבריאות יעקב ליצמן וגורמים נוספים, בחשד למרמה והפרת אמונים. כך דיווח הערב (מוצ"ש) לראשונה, מרדכי גילת ב'כאן 11'.

על פי הדיווח, ‏הפניה הראשונה בנושא של המשטרה ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, נעשתה כבר לפני ארבעה חודשים, אבל רק לפני כחודשיים אישר מנדלבליט לחוקרי להב 433 לפתוח בחקירה שקטה שכבר יצאה לדרך.

עוד נמסר, כי החקירה המתנהלת כעת עלולה לפגוע בהכרעת היועץ המשפטי לממשלה בשני התיקים האחרונים בהם חשוד השר.

כזכור, אחד התיקים בהם חשוד השר ליצמן הוא תיק ההסגרה. על פי החשד, סגן השר ליצמן נפגש באופן אישי ובארבע עיניים עם פסיכיאטרים שאמורים היו להגיש לבית משפט המחוזי חוות דעת בעניינה של מלכה לייפר שנחשדה כי ביצעה עבירות חמורות בתלמידותיה באוסטרליה. אותם פסיכיאטרים אמורים היו לקבוע את כשירותה הנפשית של לייפר.

תיק נוסף הוא תיק בית העסק לממכר מזון. חנות אוכל מוכן שנמצאת במרחק של רחוב אחד מביתו של ליצמן, שם הוא אף נוהג לערוך קניות, עליה הגיעו תלונות למשרד הבריאות על הימצאות סלמונלה וליסטריה במוצרים, זאת בעקבות דיווחים מבתי חולים על אשה שהפילה בשבוע ה-20 לאחר שצרכה מזון משם, וכן מקרים נוספים. בבדיקה נמצא לכאורה קשר מובהק בין המזון שקנו שם - לבין בית העסק.

יעקב ליצמן חקירה פלילית חקירה משטרתית אביחי מנדלבליט מרמה והפרת אמונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד