כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

כל מה שרצית לדעת על ביטוח מבנה למשכנתא

ביטוח מבנה למשכנתא הופך את הנכס שלך לחסין מפני כל פגיעה שהיא ומבטיח כיסוי רחב במקרה של נזק לדירה

כל מה שרצית לדעת על ביטוח מבנה למשכנתא

מה בסך הכל רצית? לקחת משכנתא עבור רכישת דירה, אז למה פתאום דורשים ממני גם לחתום על ביטוח מבנה למשכנתא ומה זה אומר בעצם? ובכן, ביטוח מבנה למשכנתא נועד בראש ובראשונה להגן על הנכס שלך, אותה דירה שעבור רכישתה לקחת משכנתא. ביטוח מבנה למשכנתא למעשה מונע ממך ומהבנק שהעניק לך את המשכנתא סיכון שאם ח"ו יגרם נזק למבנה הדירה ולא ניתן יהיה לשלם עבור התיקונים או לעמוד בהתחייבות עליה חתמת בתשלום המשכנתא לבנק.

ביטוח מבנה למשכנתא יכסה את הנזק באופן כזה שעלויות התיקון במקרה של נזק לא יחולו עליך ועל שאר בעלי המשכנתא, אם ישנם כאלו. אם ח"ו ייגרם נזק למבנה המכוסה בפוליסה, חברת הביטוח תשא בהוצאות ותעשה הכל על מנת להחזיר את המבנה לקדמותו. ביטוח מבנה למשכנתא מכסה גם נזקים שייגרמו למבנה הבית, קירות, מרפסות, צנרת וכן כל מה שצמוד לבית. גם מקרים של שריפה, התפוצצות או רעידות אדמה יהיו מכוסות. מה שחשוב לדעת הוא שברוב חברות הביטוח אין כיסוי לערך הקרקע וכן חלקים במבנה שמשמשים לעסק.

כדאי מאוד לאחד את ביטוח המבנה למשכנתא עם ביטוח התכולה לדירה לביטוח אחד. במקרה של תביעה נגד חברת הביטוח, לא יהיה צורך להפעיל שני ביטוחים נפרדים. עם זאת, חשוב להבהיר כי ביטוח מבנה למשכנתא יהיה משועבד לבנק כל עוד לא סולקה המשכנתא במלואה וכי עלות ביטוח מבנה למשכנתא יקבע על פי סכומי הביטוח הנקובים בפוליסה.


לקבלת מידע נוסף על ביטוח משכנתא כנס לאתר חברת מגדל – לחץ כאן

לקבלת הצעת מחיר לביטוח משכנתא מחברת מגדל – לחץ כאן
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד