כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
"ממשיך לשקר בגסות"

הסרטון החדש של ליברמן והמתקפה החרדית

'ישראל ביתנו' ממשיכה ללכת על ראש החרדים ולהאשים אותם בכל המתרחש במדינה. בסרטון חדש מוזהרים אזרחי ישראל מפני הגעה לבתי החולים ומציבים אלטרנטיבה כשר הבריאות | ביהדות התורה לא נשארים חייבים: "איווט מסתיר מאיתנו שאותו דוקטור אידלמן שהוא רוצה למנות לשר הבריאות, היה הלוחם הגדול בתכנית של הרב ליצמן לקצר את שעות העבודה של המתמחים"

הסרטון החדש של ליברמן והמתקפה החרדית
יעקב ליצמן/אביגדור ליברמן צילום: דוד כהן/תומר נויברג, פלאש 90

לא רק דת ומדינה. ב'ישראל ביתנו' השיקו הערב (מוצ"ש) קמפיין חדש, עם המסר כי הבחירות יכריעו מי יהיה שר הבריאות האם 'הרב' ליצמן, או שמא 'הרופא' פרופ' ליאוניד אידלמן, יושב ראש ההסתדרות הרפואית בישראל לשעבר - מועמדם לתפקיד שר הבריאות.

בסרטון שהועלה לרשת הם זורעים פחד ואימה בציבור וממליצים שלא להגיע לבתי החולים עם המסר המהדהד: "אזרחי ישראל תעשו הכל כדי לא להגיע לבית החולם כי לכו תדעו איך תצאו משם".

ובסיום הם שואלים, "את מי אתם רוצים שר הבריאות שלכם? רב או רופא".

בצוות התגובות של 'יהדות התורה' הגיבו לקמפיין והאשימו כי "ליברמן ממשיך לשקר בגסות על חשבון בריאות הציבור. איווט לא רוצה שתדעו כי מאז כניסתו למשרד הבריאות יזם הרב ליצמן והוביל תוכנית לאומית שהפחיתה ב-40 אחוז את התמותה מזיהומים נרכשים בבתי החולים. תוכנית ליצמן למאבק בזיהומים כבר מצילה חיים של כ-2000 חולים מדי שנה, כשהיעד הוא המשך הפחתה עקבית של תופעת הזיהומים במערכת הבריאות".

לדבריהם, "איווט מסתיר מאיתנו שאותו דוקטור אידלמן שהוא רוצה למנות לשר הבריאות, היה הלוחם הגדול בתכנית של הרב ליצמן לקצר את שעות העבודה של המתמחים מ-26 שעות ל-16 שעות לכל היותר, במהלך שביתת הרופאים ב-2011".

"אחרי 20 שנה בהם ליברמן כפוליטיקאי הכושל ביותר בתולדות מדינת ישראל לא עשה כלום לציבור, הוא נזכר פתאום לדבר על בריאות ולשקר ביודעין. אזרחי ישראל כבר יודעים: כל קול לליברמן מקרב אותנו לבחירות רביעיות על חשבון אזרחי מדינת ישראל".

ישראל ביתנו יהדות התורה יעקב ליצמן אביגדור ליברמן ליאוניד אידלמן קמפיין בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד