י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
התקשורת אשמה

מתקפה חריפה נגד הבוס לשעבר: "באיזה כובע אולמרט פועל?"

"כשהוא יושב באולפני טלוויזיה ונותנים לו לדבר, ולהכפיש ולטנף, מי הוא בכלל? שלא ינהל אותנו, הוא לא מייצג אותנו". כך ועוד אומרת הבוקר שולה זקן, על ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, זאת על רקע כוונתו לנסוע לאו"ם ולהצהיר יחד עם אבו מאזן את התנגדותו לתכנית המאה של טראמפ

מתקפה חריפה נגד הבוס לשעבר: "באיזה כובע אולמרט פועל?"
אהוד אולמרט צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

מתקפה חסרת תקדים הבוקר (ראשון) מצידה של שולה זקן, ראש לשכתו לעבר של אהוד אולמרט.

בראיון שהעניקה לתכניתו של שרון גל ב'גלי ישראל' אמרה זקן: "אתה מבקש ממני חודשים לעלות לשידור, סירבתי, אבל עכשיו אני לא יכולה. אני מדברת כאמא ללוחם בדובדבן, אני לא רוצה שאולמרט ינהל את העניינים המדיניים של המדינה, מי שם אותו? מי? קושנר אומר שהוא פטתי, אהוד יערי אומר שהוא יגרום נזק גדול".

"אתם התקשורת אשמים כי אתם שמים אותו במפה. אתה רוצה ליסוע? סע לאן שאתה רוצה, אבל מטעם מי הוא מנהל שיחות? אתה אפילו לא הבעת חרטה? את מי אתה מייצג? אני לא רוצה שהוא ייצג אותי. שישאר שם, אצל אבו מאזן, זה בדיוק המקום שלו, הוא מתאים לשם. הוא רצה למכור את ירושלים בגלל החקירות".

היא המשיכה ותקפה את ראש הממשלה לשעבר העבריין המורשע ואמרה, ‏"כנס לחדר, תצעק ושחרר לחצים, הציבור מוקיע אותו, לא הוא לא אני ולא אתה נחליט, רק הציבור יחליט".

‏לדבריה, "אני לא מצטערת אבל אני כואבת ומאוכזבת היום, היו תקופות של קבלת החלטות שגויות, ואני מאמינה שמי שצריך יבין את המסר, אני מדברת כרגע כאמא ללוחם, כאמא שכואבת על החיילים שלנו".

‏"כולם זוכרים את המוות המיותר של החיילים (כשאולמרט היה רה"מ), לא רוצה לדבר על זה, לא הייתי במשרד בתקופה הזו. אני רק זוכרת שהייתה מערכה והתקבלה החלטה לעשות פעולה שלא הייתה נכונה ונהרגו חיילים", מגלה האשה הקרובה אליו ביותר בשנות כהונתו כראש ממשלה וכראש עיריית ירושלים.

כמי שמכירה את האיש תוכו כברו הסבירה שולה זקן בראיון לשרון גל כי ‏"מה שמניע עכשיו את אולמרט זו הקנאה והשנאה לביבי, אני מתפלאת על היועצים שלו שלא אומרים לו: "תוריד את הראש, לך תטייל בעולם, תהנה מהנכדים. אתה בריא, בשונה מהתמונה המפורסמת בכלא, שאני ישר ידעתי שזה בלוף, אני הרי מכירה אותו. רד לנו מהווריד. אנחנו לא רוצים אותך בדלת האחורית".

"רצה לתת לו הכל, אבו מאזן לא רצה. רד לנו מהווריד. אין לי בעיה עם בני גנץ, יש לי בעיה עם יאיר לפיד. אתה שדוגל בניקיון השחיתות, אתה שאמרת לדרעי שתשקם אותו, אתה שמידרת את אולמרט בגלל ששיקר את אבא שלך, אתה נותן לו דרך גנץ ואחרים להשתחל למפלגה שלכם לנהל עניינים כאלה ואחרים?".

"למה? כי אתה יודע שבלי הרשימה המשותפת אין לכם מפלגה? באיזה כובע אולמרט פועל? בכובע עבריין? בכובע מושחת? ביבי שלח אותו? כשהוא יושב באולפני טלוויזיה ונותנים לו לדבר, ולהכפיש ולטנף, מי הוא בכלל? שלא ינהל אותנו, הוא לא מייצג אותנו. אף אחד במדינת ישראל לא רוצה אותו!". כך זקן.

‏יועץ התקשורת רוני רימון (שעבד עם אולמרט) התראיין גם הוא בנושא, ואמר לעיתונאי שרון גל, כי "לא נכון עשה אולמרט כשהוא רוצה להיכנס לכל הנושא המדיני עכשיו, בטח לא להיפגש עם אבו מאזן. אני לא חושב שזה ראוי".

‏"אני חושב שההתנהלות של אולמרט נובעת מאנטי מאד משמעותי שיש לו על נתניהו", אמר רימון, "אני חושב שזה משהו יותר עמוק, פנימי ונפשי. יש לו תחושה של כעס. לפי דעתי זאת הסיבה".

שולה זקן אהוד אולמרט שרון גל תכנית המאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד