כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
הציטוטים נחשפים

בנט על השותפות החרדיות: "זה קל; רוצים רק כסף"

השר בנט כיתת רגליו בשבת האחרונה בין בתי הכנסת בעיר גבעת שמואל בכדי ללקט קולות לקראת הבחירות. היום נחשפים ציטוטים מדברים שאמר באחד מבתי הכנסת, מהם עולה מה הוא חושב באמת על השותפות הפוליטית עם החרדים | ליברמן יכול לומר 'אמן' ולראות בו שותף

בנט על השותפות החרדיות: "זה קל; רוצים רק כסף"
נפתלי בנט צילום: פלאש 90

מצורף להסתה של אביגדור ליברמן: שר הביטחון ויושב ראש סיעת 'ימינה' נפתלי בנט הגיע בשבת האחרונה לעיר גבעת שמואל, שם ערך סבב ביקורים ונאומים בבתי הכנסת של הציונות הדתית. בבית הכנסת 'לכו נרננה' הוא התקשה להסתיר את דעתו האמתית כלפי החרדים.

על פי הדיווח באתר 'זמן ישראל', השר נפתלי בנט אמר למשתתפים ששאלו אותו על המשך השותפות עם הסיעות החרדיות והוא השיב: "החרדים הם בעלי ברית פוליטיים נוחים בגלל שאינם מתעניינים במדיניות ותומכים בכל מהלך – מדיני, כלכלי או ביטחוני – כל עוד הם מקבלים תקציבים כספיים".

לדברי בנט בנאום שנשא בבית הכנסת, "איתם זה נורא קל", כשהוא מפרט ומסביר, "החרדים אומרים: תביא לי את הכסף, ואתה עכשיו, אתה רוצה מדינה פלסטינית? תעשה מדינה פלסטינית. אתה לא רוצה מדינה פלסטינית? אל תעשה מדינה פלסטינית. אתה רוצה בכלכלה מהלך כזה או מהלך כזה, מלחמת לבנון השנייה? הם אומרים תביא לי את הכסף".

נפתלי בנט המפלגות החרדיות הסתה נגד חרדים בחירות 2020

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד