י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
לא לדבר בתפילה

האברך שחיזק את עם ישראל מדבר ממיטת חוליו

הרופאים כבר הרימו ידיים ממצבו הקשה של האברך ר' חזקיהו יוסף בן שרה פייגא שחלה במחלה הקשה. הוא פרסם בכל העולם את החלום שחלם שלא לדבר בשעת התפילה ובחסדי שמים חל שיפור במצבו 

האברך שחיזק את עם ישראל מדבר ממיטת חוליו
אילוסטרציה צילום: הדס פרוש / פלאש 90

התעוררות ברחבי העולם היהודי בעקבות מכתבו של האברך רבי חזקיהו יוסף בן שרה פייגא (פלמן) מבית שמש, שחלה ל"ע במחלה הקשה והנוראה, ובמכתבו שפורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים' הוא מבקש מכל אחד ואחד להעתיר בתפילה ולבקש רחמים עליו, ובפרט שלא לדבר בבית הכנסת בשעת התפילה וקריאת התורה לכל הפחות 40 יום.

בשיחה לקו החסד 'אמר אביי' של הרב יונתן שטנצל, מספר הרב פלמן ממיטת חוליו בבית החולים 'הדסה עין כרם', שבזכות כך שאלפים מתחזקים יש שיפור במצבו לאחר שחלה במחלה הנוראה. 

הרב שטנצל בישר לחולה הרב פלמן על ההתעוררות העצומה שיש בציבור, על 8000 איש בקו שלו שהתחזקו שלא לדבר בתפילה והוא ביקש להודות לעם ישראל, "אתם מחזקים את האנשים בזכות זה אלפי אנשים הפסיקו לדבר בתפילה", הוא מספר בהתרגשות "כי בעפולה היו 150 נשים שעשו הפרשת חלה, בקרית גת 200 נשים שאמרו שיר השירים לרפואתו". 

שטנצל סיפר כי בכל העולם גם בלייקווד ובכל מקום אנשים מתחזקים שלא לדבר בשעת התפילה וקריאת התורה. 

הוא גילה כי הרופאים כבר הרימו ידיים ובזכות שקיבלו לא לדבר בשעת התפילה בישר בשבוע שעבר פרופ' נחושתן בשורה משמחת ורואים ניסים ונפלאות ובקרוב ממש הוא מקווה ללכת על רגליו. 

"אני רוצה לברך את כל אלו שקיבלו לא לדבר בשעת התפילה שה' ימלא כל משאלות ליבם לטובה ונשמע בשורות טובות בקרוב ממש". 

הדברים מתפרסמים בקו החסד של 'אמר אביי' 0772247333 

דיבור בתפילה חזקיהו יוסף בן שרה פייגא הרב יונתן שטנצל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד