י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
שולה זקן: "עבריין; אני מפחדת"

אולמרט: "נתניהו נוכל וראש כנופיית פשע; אבו מאזן פרטנר"

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט אמר בראיון ל-ynet: "אני נפגש עם אבו מאזן כי הוא השכן והפרטנר שלי ואין שום סיבה שאני לא אפגוש אותו" • על נתניהו הוא אמר: "ראש ממשלת ישראל הוא שקרן ונוכל וראש כנופיית פשע שנמצא במצוקה ולכן תוקף אותי"

אולמרט: "נתניהו נוכל וראש כנופיית פשע; אבו מאזן פרטנר"
ראה"מ לשעבר אהוד אולמרט צילום: בן דורי, פלאש 90

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט אמר בראיון ל-ynet: אני נפגש עם אבו מאזן כי הוא השכן והפרטנר שלי ואין שום סיבה שאני לא אפגוש אותו. ראש ממשלת ישראל הוא שקרן ונוכל וראש כנופיית פשע שנמצא במצוקה ולכן תוקף אותי. הוא עבריין נמלט, שיישב בשקט. אני לא יועץ של גנץ ואני לא עובד בשביל כחול לבן למרות שאני מייחל לניצחונם.

אולמרט שהורשע בפלילים וריצה עונש מאסר, הגיב להתקפות נגדו מצד הליכוד וראש הממשלה בנימין נתניהו: "אני לא מנהל מאבק נגד הנשיא טראמפ, הדברים הוצגו בצורה הפוכה בידי כנופיית הפשע של נתניהו - אני לא יועץ של גנץ, אבו מאזן הוא הפרטנר היחידי שיש לנו לעשות איתו משא ומתן לשלום".

אולמרט אמר שהוא "לא נלחם נגד תוכנית השלום של הממשל האמריקני", אך הוסיף כי: "אני הצעתי תוכנית משלי שעליה אמר אבו מאזן שהיינו 'ככה קרובים לשלום'. אז אני תומך בתוכנית שלי, אבל לא הולך להיאבק בתוכנית האמריקנית, טראמפ הוא ידיד גדול של ישראל ואני מכבד אותו".

הוא סיפר שהציע לאבו מאזן הסכם שלום. "כשהיינו קרובים להסכם אני נאלצתי להתפטר מתפקידי. אבו מאזן אמר, וגם מי שהייתה אז שרת החוץ האמריקנית, שבכירי ממשלת ישראל אמרו לו לא לחתום על הסכם שלום עם אולמרט, הוא עשה שטות שהוא נתן אז תשובה שלילית, ואני חושב שהוא יודע את זה", אמר אולמרט.

שולה זקן הגיבה הבוקר לדבריו של אולמרט בגלי ישראל: "איך נותנים לו לדבר באולפנים על משפחת פשע? עבריין. מושחת. יוסי אולמרט גנב חצי ירושלים!  מי הוא בכלל?! די. שחרר אותנו. אני מפחדת".

אהוד אולמרט אבו מאזן בנימין נתניהו שולה זקן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד