י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"לא נלחמתי לבד

נעמה יששכר הודתה לציבור הישראלי; נתניהו לא הוזכר

"שלום לכולכם, זו נעמה", כך פתחה נעמה יששכר את הפוסט, בו היא הודתה לציבור על העזרה בהשבתה הביתה • "אני מתרגשת כל כך להיות בארץ, וכמות החיבוקים והתמיכה שאני מקבלת מחממים לי את הלב" • ולמה שמו של נתניהו לא הוזכר?

נעמה יששכר הודתה לציבור הישראלי; נתניהו לא הוזכר
נתניהו בפגישה עם פוטין צילום: Marc Israel Sellem/POOL/FLASH90

"שלום לכולכם, זו נעמה", כך פתחה נעמה יששכר את הפוסט, בו היא הודתה לציבור על העזרה בהשבתה הביתה. את הפוסט היא העלתה בעמוד הפיססבוק שהוקם במאבק לשחרורה.

"כבר מספר ימים שאני חושבת איך להודות לכם, איך לפנות לכולכם ולומר שאני כל כך מודה על האהבה הזאת, איך להודות על כל המאמצים, על הקבוצות, התפילות, הדאגות, המכתבים, ועוד מיליון דברים שאני אפילו לא מודעת אליהם.

נתתם לי המון נחת בתוך הכאוס, כי ידעתי בלב שלי שאני לא נלחמת לבד", הוסיפה. "אני מתרגשת כל כך להיות בארץ, וכמות החיבוקים והתמיכה שאני מקבלת מחממים לי את הלב. כל זה לא היה קורה בלעדיכם. אני ברת מזל שיש לי מעגל של אנשים ששמרו עלי בזמן שלא היה לי את היכולת לעשות זאת בעצמי.

אתם החזרתם אותי הביתה. אני אוהבת אתכם, תודה. חשוב לי להודות למשפחה שלי, שהובילה את המאבק והייתה שם בכל רגע. אני רוצה גם להוקיר תודה לכל מי שלקח חלק במאמצים הבלתי נתפסים להחזיר אותי. תודה גדולה לכל האמנים, הספורטאים ומובילי דעת הקהל שתמכו במאבק והשתתפו בסרטונים השונים, תודה גדולה לכל מי שתרם מכספו בקמפיין גיוס ההמונים, תודה גדולה להמוני הפעילים והפעילות ברשתות החברתיות. פשוט תודה".
 
הגולשים הגיבו בכעס על כך שראש הממשלה בנימין נתניהו לא הוזכר בפוסט, ועל כך הגיבו מנהלי העמוד: "נעמה והמשפחה הוקירו תודה גדולה לראש הממשלה בנימין נתניהו ולנשיא רוסיה פוטין. ראש הממשלה נתניהו פעל רבות כדי להחזיר את נעמה ועל כך אנו מודים לו והודינו לו מעל כל במה אפשרית, גם כאן. הפוסט הזה מכוון לפעילים הרבים שתרמו מזמנם והיו הלב הפועם של המאבק להחזרת נעמה".
נעמה יששכר בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד