ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

קורוסין רמת גן: לא רק סיני

כל הצבעים, כל המוקפצים, כל הטעמים, כל הרטבים. רצועות עוף, נתחי בקר לצד אגרולים, איטריות סיניות, סושי ואורז בשלל טעמים. וגם: ב'קורוסין' החליטו ללכת על הצעד הנועז של הצעות ישראליות

קורוסין רמת גן:  לא רק סיני

לב מרכז העסקים של רמת גן.

מימין בנייני הבורסה הרמים, על אורותיהם הנוצצים, משמאל הכביש הסואן המוליך אל הכרך הגדול, תל-אביב. אבל רגע לאחר שעברנו את פתחה של מסעדת קורוסין, הוטלנו אל אווירה קסומה ושונה, כזו שאין לה שום קשר עם העולם החיצון הסובב אותה.

צבעי שחור-אדום עזים מקיפים את קירות החללים המעוצבים, לצד אותיות סיניות מעוטרות. את העובדים הסיניים פגשנו רק כאשר הצצנו אל המטבח, המבהיק בניקיונו, חייבים לומר, אבל את מעשי ידיהם יכולנו לראות על כל שולחן ושולחן.

מנות סיניות, החל מאלו המוכרות ביותר ועד ליצירות המקוריות ויוצאות הדופן. כל הצבעים, כל המוקפצים, כל הטעמים, כל הרטבים. רצועות עוף, נתחי בקר לצד אגרולים, איטריות סיניות, סושי ואורז בשלל טעמים.

"בשעות הבוקר תוכלו למצוא כאן גם שפע של הצעות למנה עסקית", מספרת לנו המלצרית. היא אדיבה באופן מיוחד, הגם שאינה יודעת כי אנו מתכננים להעלות על הכתב את התרשמותנו, לטוב או לרע.

יחד עברה איתנו על התפריט, נעצרת כאשר בפינו שאלה כלשהי. בהכירנו את התפריטים הסטנדרטיים השולטים במסעדות הסיניות, קצת הופתענו לגלות כי בקורוסין אפשר לקבל גם כבדים, סטייק אנטריקוט או דגים על האש.

סיני, זה לא, הערנו למלצרית, שלא עשתה רושם כמופתעת מהשאלה. מתברר כי בתחילה, היו התפריטים על 'טהרת הסיני'. אבל מנהלי המקום הקפידו לעקוב אחר רצונות קהל הלקוחות, וכאשר גילו כי יש האוהבים גם גיוון בנוסח ישראלי, החליטו להרים את הכפפה וללכת על הצעד הנועז של הצעות ישראליות - במסעדה סינית.

חידוש מעניין נוסף הגיע אלינו בדמותה של 'מנת השף'. "השף שלנו מפתיע, גם אותנו העובדים, בכל בוקר עם רעיון חדש אותו תכנן 'במיוחד להיום'", מספרת המלצרית.

ביום בו הגענו אנו הוא הרכיב דג פילה, אותו הניח על קרם תפוחי אדמה. המנה כולה הוגשה ברוטב טריאקי חם, והחלטנו 'ללכת עליה'. היה שווה.

אל המנות האחרונות הגענו שבעים מדי, כך שהעדפנו להשקיף עליהן במבט אל השולחן הסמוך, לשם הוגשה פלטת מנות אחרונות. היה נראה מרשים, אך תהינו איך אפשר להשתלט על הגודל רגע לאחר שמתמלאים במנות הקודמות.


מעלתו בצידו:

מקום מרווח וגדול. אולם אירועים סגור בחדר הצדדי.

איך מגיעים?

כל אוטובוס המגיע אל בורסת היהלומים או אל חניון 'חנה וסע' שליד תחנת הרכבת. למגיעים ברכב: חניה בשפע מתחת לבניין.

חסרונו בצידו: החניה כרוכה בתשלום...

לסיכום: שווה לבוא. רק אל תשכחו להשאיר 'טיפ' למלצריות, הן עושות כאן עבודה טובה גם כאשר הסועדים מטרטרים אותן עם שאלות רבות מדי.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד