כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

סייל ענק ב'לנדאו מחשבים' בשיטת שלם וקח

לקראת פתיחת שנת הלימודים החדשה, מכריזה רשת 'לנדאו מחשבים' על סייל מכירות ענק. המטרה: לאפשר למשפחה החרדית להשלים ציוד איכות מבלי לקרוע את הכיס

סייל ענק ב'לנדאו מחשבים' בשיטת שלם וקח

רשת האיכות הדינאמית 'לנדאו מחשבים' לא מפסיקה להפתיע. והפעם סייל מכירות מדהים של מוצרי תצוגה בהנחות ענק עד גמר המלאי. רשת 'לנדאו מחשבים' המובילה את מהפיכת שוק המחשבים והציוד ההיקפי ומי שחרטה על דיגלה את בשורת האמינות והאחריות, מציבה סטנדרט חדש כשהיא מציעה ללקוחות את נבחרת מותגי העל בשירות וייעוץ אישי, בשירות אחריות מקיף וזוכה לאמון מקצועי רב.

בימים אלה של ההתארגנות לשנת הלימודים החדשה, הכריזה הרשת על סייל מכירות ענק של מוצרי תצוגה במחירי רצפה מדהימים במטרה לאפשר למשפחה החרדית להשלים ציוד איכות מבלי לקרוע את הכיס. המכירה בשיטת שלם וקח תכלול: מסכי סמסונג מתצוגות באריזה מקורית עם אחריות ל-3 שנים (!!) מדגמי t220 + sw2333 מחיר ייחודי של 750 - 699 ש"ח במקום 1,100. מחשבים ניידים של חברת dell מסדרת 1525 מחיר בלעדי של 2,800 ש"ח במקום 3,500 ש"ח כשלמוצר זה מעניק היבואן שרות תיקונים מלא בבית הלקוח למשך 3 שנים (!). מבצע שהתאפשר הודות לפעילות הנהלת הרשת שהשיגה את מוצרי האיכות מתצוגות מכירה של מיטב יבואני העל.

מיכה שולם סמנכ"ל שיווק ב'לנדאו מחשבים' מציין כי "המבצע הייחודי הוא עוד שירות חשוב מבית 'לנדאו' בכדי לאפשר באופן חד פעמי לזוכים אשר יוכלו להיערך לשנת הלימודים במחיר חסר תקדים, אנו מצרפים חוליה ברוכה זו לשרשרת העשייה ומהפך השירות ללקוחות"
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד