י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
צפו בשיגור

יש נפגעים בנפש: רקטה התפוצצה בשטח פתוח

טרור בלתי פוסק: עוד לילה מתוח עובר על תושבי עוטף עזה ומותיר עוד פצועים בנפש • צפו בתיעוד משיגור הרקטי לעבר שדרות

יש נפגעים בנפש: רקטה התפוצצה בשטח פתוח
אנשי חמאס עם רקטה בעזה צילום: עבאד רחים קאנטיב, פלאש 90

הטרור ממנו סובלים תושבי עוטף עזה אינו נפסק ולו ליום אחד: רקטה שוגרה הערב (ראשון) מצפון רצועת עזה לעבר העיר שדרות ויישובי עוטף עזה.

התושבים דיווחו על שמיעת פיצוץ במרחב שטח המועצה האזורית שער הנגב, שם ככל הנראה התפוצצה הרקטה מבלי שגרמה לנפגעי גוף, אך נפגעים בנפש ישנם ולא מעט.

גם במהלך היום, כפי שקורה בתקופה האחרונה, תושבי יישובי העוטף זכו לצפות בבלונים המופרחים מעזה לעברם, כאשר כל אחד מהם נושא מטען כלשהו שעלול להתפוצץ ללא אזהרה ומסוגל לכרם לנזק גופני קשה.

יצוין כי מוקדם יותר הערב פנה יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ במכתב לנתניהו ודרש ממנו להתייצב לדיון המיוחד בכנסת בנושא הטרור היוצא מרצועת עזה ו"שחיקת ההרתעה של מדינת ישראל".

גנץ כתב לנתניהו: "כמי שעומד בראש המפלגה הגדולה בישראל, אני דורש ממך להגיע מחר לדיון במליאת הכנסת ולעדכן את תושבי עוטף עזה, תושבי ישראל והכנסת כולה במהלכים שבכוונתך לקדם ובתוכניות הממשלה, אם אלו אכן קיימות בכלל, לשינוי המציאות המטורפת שבה אימהות וילדים רצים מדי לילה למקלטים ובלוני נפץ נוחתים על גני ילדים".

גנץ הוסיף: "בשבועות האחרונים מצאת את הזמן להיעדר במשך ימים ארוכים לטובת פגישות מסביב לעולם בטרקליני יוקרה שנועדו לשרת את קמפיין הבחירות שלך ותו לא. לאור ההסלמה הגוברת והמצב הבלתי נסבל שבו שרויים תושבי עוטף עזה אני דורש ממך להתייצב מחר במליאת הכנסת ולמצוא את הזמן להתעסק גם בענייניה של מדינת ישראל לפחות עד ליום הבחירות".

עוטף עזה בלון נפץ שיגור רקטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד