כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
החברים הפתיעו

השוטר שנורה שוחרר מבית החולים וזכה לכבוד בצאתו

שני שוטרי משטרת ניו יורק ניצלו לאחר שנקלעו למארב במוצאי שבת ברובע ברונקס • מפקד המשטרה דרמוט שיאה אמר: ההתקפה צריכה "להכעיס את כל ניו יורק"

השוטר שנורה שוחרר מבית החולים וזכה לכבוד בצאתו
כבוד לשוטר בעת שחרורו מביה"ח צילום: באדיבות המצלם

שעות ספורות לאחר שאירע באותו מקום מארב נגד שוטרים, שאף הביא לפציעתם, אדם נכנס למתחם משטרת ברונקס ביום ראשון בבוקר ופתח באש לעבר שוטרים. כך דיווח ה'ניו יורק פוסט'.

גורמים באכיפת החוק מאמינים כי היורה היה אותו אדם מהירי במוצאי שבת. זוג השוטרים ישבו ברובע ברונקס בניידת סיור בשכונה. אדם התקרב לעבר הניידת ופתח באש לעברם, רק אחד השוטרים נפצע.

אתמול (ראשון) שוחרר מבית החולים השוטר שנפצע במארב: ביציאה מבית החולים חיכו לו כל חבריו מתחנת המשטרה ומחאו לו כפיים כשהוא נכנס לרכבו בדרכו הביתה.

החמוש שירה זוהה על ידי גורמים במשטרה כרוברט וויליאמס, הוא נכנס לתחנה בסביבות השעה 08:00 בבוקר והתחיל לירות. גם במקרה הזה שוטר אחד נפצע. וויליאמס נפצע באירוע כשנורה על ידי שוטרים ונלקח לבית החולים בגלל פציעתו.

אחד השכנים אמר ל'ניו יורק פוסט', "השכונה הזו עכשיו עם יותר מדי צרות. הרבה אנשים מסתובבים ברחוב אחרי השעות 17:00 או 18:00. יש תמיד כעשרה אנשים השותים אלכוהול, ומעשנים סמים".

ירי לעבר שוטרים מארב מתוכנן ברונקס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד