י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בשווי 900,000

החוליה שגנבה שעוני רולקס בממילא נחשפה

נמלטו עם השלל בידיהם: שני חשודים שגנבו שעונים בשווי הון עתק ממותג 'רולקס' בחנות השוכנת בממילא אותרו בעקבות תגובה מהירה של שוטרים

החוליה שגנבה שעוני רולקס בממילא נחשפה
סניף רולקס בירושלים צילום: באדיבות המצלם

החוליה שגנבה שעוני רולקס בשווי 900,000 ש"ח נחשפה. עם סיום החקירה, הוגש כתב אישום נגד שלושה חברי חוליה שפעלו באזור ירושלים והמרכז וגנבו שעונים של מותג היוקרה "רולקס" בשווי מצטבר של כ-900 אלף ש"ח, בארבעה מקרים שונים.

ראשיתה של חקירת המשטרה בתאריך 27.1.20, עת הוזעקו השוטרים לשדרות ממילא בירושלים בעקבות דיווח על 3 חשודים שגנבו 3 שעונים ממותג 'רולקס', ונמלטו מהחנות.

תגובה מהירה של השוטרים ומאבטחים באזור, הביאה לתפיסתם ומעצרם של 2 מהחשודים, ובהמשך הלילה עם התקדמות החקירה, עצרו כוחות המשטרה גם את החשוד השלישי, תושבי הצפון שנות ה 20-30.

עם התקדמות החקירה, עלה חשדם של חוקרי המשטרה כי מדובר בחברי חוליה שפעלו באופן שיטתי במקומות שונים בארץ, והצליחו לחשוף 4 מקרים שונים של גניבת שעוני 'רולקס' בשווי מצטבר של כ-900 אלף ש"ח, ולגבש ראיות נגדם שהבשילו לכדי הגשת כתב האישום בגין קשירת קשר לעשות פשע וגניבה בצוותא חדא.

חוקרי המשטרה חשפו את שיטת הפעולה של החשודים, לפיה ב-2 מהמקרים הגיעו לחנויות העוסקות במכירת שעוני יוקרה, ובאמצעות מצג שווא תוך שמבקשים מהמוכר לבחון שעונים מדגם ספציפי, פעלו יחד שלכל אחד מהחשודים תפקיד מוגדר, להסיח את דעתו של המוכר, 'להתגבר' על מנגנוני האבטחה ולהימלט עם השלל.

ב-2 מקרים נוספים שחשפו החוקרים, עלה כי החשודים איתרו ברשתות החברתיות מודעות שפורסמו אודות מכירת שעוני 'רולקס' בשווי מאות אלפי שקלים, קבעו עם מפרסמי המודעות ובאמתלות שונות הצליחו גם במקרים אלו להימלט עם השלל בידיהם.

החשודים הובאו בפני בית משפט השלום, ומעצרם הוארך מעת לעת, ואתמול (ראשון) במעמד הגשת כתב האישום נגדם ע"י יחידת התביעות של המשטרה, הוארך מעצרם עד החלטה אחרת והוגשה בקשה למעצרם עד תום ההליכים.

רולקס שעוני יוקרה שדרות ממילא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד