י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
שהמחלה תתבטל

הרבי חילק בירה 'קורונה' וביקש שיכוונו נגד הנגיף

לשלוחן הפירות טיש בט"ו בשבט של הרבי מאשלג הביאו במיוחד בירה מסוג 'קורונה' הנושאת את שם הנגיף שמשתולל בסין • הרבי ביקש מהחסידים שישתו ויכוונו בברכה שיעבור הנגיף מהעולם • ובזכות מה נבחר טראמפ לנשיא ארה"ב? • צפו בתיעוד

הרבי חילק בירה 'קורונה' וביקש שיכוונו נגד הנגיף
טיש ט"ו בשבט באשלג צילום: יהודה פרקוביץ

במהלך טיש ט"ו בשבט שנערך אמש (ראשון) בחצר חסידות אשלג ברחוב שד"ל בבני ברק, חילק הרבי מאשלג בירה לחסידים כמנהג בחמישה עשר בשבט לשתות בירה משבעת המינים שעשויה משעורה. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי השנה חילק הרבי בירה מחברת 'קורונה' וביקש מהחסידים שישתו ויכוונו בברכה בכדי למנוע את נגיף הקורונה.  

הרבי הסביר וביקש מהחסידים ובפרט אלו שלומדים את הזוהר והסביר את הכוח ששותים משקאות ומברכים שיכולים לבטל גזרות. 

"לצערנו", אמר הרבי, "פשטה מגיפה בסין וזה ממש עקבתא דמשיחא שסין נופלת וכל המוצרים התייקרו, וזה רחמנות על עם ישראל והעולם כולו. לכן בקשתי היא שכל אחד שלוקח כוס בירה לשתות שיכוון בברכת הברכה שמלכותו בכל משלה שבסיעתא דשמיא הקב"ה יעזור שלא יהיה נגף בעם ישראל". 

הרבי הוסיף והסביר: "הבאנו בירה שנקראת 'קורונה' והמחלה הזאת גם נקראת קורונה, אז כל אחד שיברך שהכול נהיה בדברו, יבקש מהקב"ה שיצווה שהמחלה הזאת תתבטל והיא תגיע בלי חבלי המשיח". 

הרבי סיפר והוכיח מה זה כוח הרבים, "נשיא ארה"ב דונלד טראמפ נבחר בזכות לימוד הזוהר הקדוש, לא היה סיכוי שייבחר, ולקחנו 224 אברכים שלמדו זוהר מראש השנה ועד ז' מר חשוון יום הבחירות וקיבלו מאות דולרים בשביל שילמדו להצלחת בחירתו של טראמפ שהיום הכיר בירושלים כבירת ישראל והעביר את השגרירות לירושלים". 

 

קורונה בירה קורונה אשלג ט"ו בשבט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד