י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
במחסן הבית

המקרה המזעזע: חתן בן 21 תקף באכזריות את אחותו במשך שנתיים

כשבוע וחצי לאחר מעצרו הוגש כתב אישום נגד חתן בן 21 על עבירות חמורות מאוד שביצע באחותו בת ה-14 במשך כשנתיים במחסן הבית

המקרה המזעזע: חתן בן 21 תקף באכזריות את אחותו במשך שנתיים
צללית. אילוסטרציה צילום: pexels

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד חתן מאורס תושב הדרום בן 21, שביצע במשך כשנתיים עבירות חמורות וקשות באחותו הקטינה בת ה-14.

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד הילה דרימר-יאיר, הנאשם, במספר הזדמנויות, תקף את אחותו הקטינה במחסן שבבניין המגורים השייך למשפחה. לאחר המעשים, הורה לה שלא לספר על מעשיו לאיש.

עקב מעשיו של הנאשם, הנערה בת ה-14 נאלצה לעבור הפסקת הריון בבית חולים. עם הגשת כתב האישום, הפרקליטות מבקשת מבית המשפט לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בשלב הראשון, יבקשו פרקליטיו לשחררו למעצר בית.

פרקליטיו עו"ד טל גבאי ויהודה פריד הגיבו ל'בחדרי חרדים' כי "מפאת צו איסור הפרסום לא נוכל להרחיב. נלמד את החומרים ונגבש את קו ההגנה".

בשבוע שעבר דיווחנו ב'בחדרי חרדים' לראשונה כי הצעיר בן ה-21, התארס לפני כחודשיים. מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה כי חוקרי המשטרה פנו לאב הנערה והחשוד, לאחר שעלה חשד חמור לגילוי עריות, וביקשו כי בנו ייגש לתחנת משטרה לצורך חקירה. החשוד שמר על זכות השתיקה וסירב לשתף פעולה עם החוקרים.

למחרת מעצרו, ביום שישי, הובא לבית משפט השלום, שם הוארך מעצרו וביהמ"ש הורה לשלוח אותו לבדיקה פסיכיאטרית לדרישת פרקליטיו עורכי הדין יהודה פריד וטל גבאי. לאחר מכן החשוד הוחזר לתא המעצר. אולם להפתעתו, שעות ספורות לאחר מכן - הגיעו לקחתו לבדיקת כשירות גופנית למעצר. העצור הסביר כי הוא שומר שבת, אך הוא נלקח בכוח והוסע ברכב בשבת לבדיקה. גורמים בשב"ס אמרו ל'בחדרי חרדים' כי בניגוד לטענה זו, העצור לא התנגד.

עם סיום החקירה בשבוע שעבר הוגשה נגדו הצהרת תובע לקראת הגשת כתב אישום, אולם להפתעת עורכי הדין התברר בדיון כי החשוד טרם נבדק פסיכיאטרית והשופטת דרשה אז לבצע זאת בהקדם. פרקליטיו עו"ד יהודה פריד ועו"ד טל גבאי מסרו בשבוע שעבר "אנו מבינים שמרשינו נחשד בעבירות חמורות בהרבה" כאשר נבדק החשד שפגע בנוסף גם באחות הגדולה יותר בגיל 17 - "אולם כרגע האשמה מכוונת כלפי עבירה אחת".

עורכי הדין יהודה פריד וטל גבאי

הערת המערכת: ישנם לא מעט מקרים חריגים ומחרידים, חלקם מתרחשים במגזר החרדי. במרבית המקרים, הדבר אינו מתפרסם ונותר חסוי מהציבור. לפני מספר שנים כאשר 'בחדרי חרדים' החל לכתוב ולהציף את הנושא, בעידוד רבנים, היו מי שהרימו גבה. אך אנשי המקצוע העידו כי המוּדעוּת והשיח בנושא חשובה, ולכן 'בחדרי חרדים' ימשיך להציף את הנושא, תוך שמירה על שפה נקייה ונאותה, על פי כללי ההלכה.

גילוי עריות מעשים חמורים וביערת הרע מקרבך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד