י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"שבת משותפת"

כשהרשימה הערבית המשותפת החליטה להוציא עלון לשבת

בבתי הכנסת של הציבור הדתי לאומי, חולקו בשבת האחרונה עלון בשם "מנוחת השבת", שיצא לאור על ידי מפלגת העבודה-גשר-מרצ • מעצב ואיש קריאייטיב בשם אביתר נפתלי לקח את זה צעד קדימה, והתוצאה משעשעת

כשהרשימה הערבית המשותפת החליטה להוציא עלון לשבת
עלון השבת של המשותפת צילום: עיצוב: אביתר נפתלי, באדיבות אתר סרוגים

בבתי הכנסת של הציבור הדתי לאומי, חולקו בשבת האחרונה עלון בשם "מנוחת השבת", שיצא לאור על ידי מפלגת העבודה-גשר-מרצ, ובו דברי תורה מעמיר פרץ ואורלי לוי אבקסיס.

מעצב ואיש קריאייטיב בשם אביתר נפתלי לא אהב את הרעיון שמפלגה חילונית כמרצ, תוציא עלוני שבת, והוציא עלון בשם "שבת משותפת" - כביכול של הרשימה המשותפת. בעלון, שבו אין תוכן של ממש, תוכלו למצוא דבר תורה מאחמד טיבי על "כאיש אחד בלב אחד", ופינה על "הנעשה במגזר". לצידן תוכלו למצוא זמני כניסת שבת בחיפה ואום אל פאחם.

עלון השבת של המשותפת

בראיון לסרוגים אמר נפתלי, אני מפיץ את הרעיון, כדי להבליט את הגיחוך שכל אחד מעז לרצות ולשתות את קולות המגזר שלנו. מילא ביבי עם חמישה ורבע דתיים שמנסה לשתות את המגזר כבר התרגלנו, או גנץ עם עלה התאנה יועז הנדל שמסתיר מאחוריו את גרמן-שלח-חימוביץ', אבל מפלגת העבודה?! באמת ניסו להסתיר מאחורי האין-שפם והעממיות השדרותית של עמיר פרץ את ניצן הורוביץ, מרב מיכאלי ותמר זנדברג ולקוות שלא נשים לב?

הנושא בנפשנו, שאנשים מהציונות הדתית מצביעים למפלגות שנושאות בגאווה, דגלים אנטי דתיים ומלקקים לנו קצת לפני הבחירות".

הרשימה הערבית המשותפת מפלגת העבודה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד