ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
הם מ-פ-ח-ד-י-ם

כך מתחמקים המועמדים מעימות בשידור חי

נראה שגם הפעם לא נזכה לחזות בעימות בין שני המועמדים המובילים לראשות הממשלה. אתמול, הציע חבר הכנסת מיקי זוהר לראש הממשלה לקיים עימות כזה בטענה כי זה יועיל בחידוד מסריו של נתניהו, אך בסביבת ראש הממשלה דחו את הצעתו בתירוץ ציני

כך מתחמקים המועמדים מעימות בשידור חי
בנימין נתניהו ובני גנץ במליאת הכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

21 יום לבחירות והאפשרות שיתקיים עימות פומבי בשידור חי בין המועמדים לראשות הממשלה שוב עומד על הפרק.

אתמול (ראשון) העלה חבר הכנסת מיקי זוהר רעיון לקיים עימות בין ראש הממשלה נתניהו לבין יו"ר כחול לבן בני גנץ, כשהוא טוען לנתניהו שדבר כזה "יחדד לכולם את היכולות שלך על פניו. אתה תנצח אותו בנוק אאוט". אלא שלפניית 'החדשות', השניים סירבו בתירוצים שונים.

כתבת החדשות דפנה ליאל, פנתה אתמול ללשכות המועמדים והציעה לקיים עימות טלוויזיוני בערוץ המוביל שיערך בשידור חי, אלא שבליכוד הגיבו בציניות והודיעו כי יסכימו לעימות עם גנץ, רק אם הוא יבוא אליו יחד עם אחמד טיבי, משום שלטענתם לגנץ אין ממשלה בלי טיבי, כפי שהדבר עולה בקמפיין של הליכוד בימים האחרונים.

בכחול לבן שיודעים היטב כי יכולות התקשורתיות של מועמדם בני גנץ אינם יוצאות דופן לשון המעטה, בטח מול מועמד הליכוד נתניהו, השיבו גם הם לפנייה בשלילה, בטענה כי הם אינם מעוניינים לתת במה תקשורתית לנאשם בפלילים.

ההיסטוריה של העימותים הפומביים

עימות פומבי בין מועמדים לראשות הממשלה לא התקיים כלל בשנים האחרונות, כאשר גם ההזמנה של יו"ר כחול לבן בני גנץ לראש הממשלה בנימין נתניהו להתעמת ערב הבחירות החולפות נענתה בהתעלמות מצד הליכוד, גם במשדר כבר השתתפו השניים, הם לא קיימו כלל שיח ביניהם, אז כזכור, המשדר נערך סמוך ליציאת השבת וראש הממשלה את חוסר ההשתתפות שלו בכך שהוא לא מתראיין בשבת ולכן נמנע ממנו לקיים שיח פומבי בינו לבין יושב ראש כחול לבן בני גנץ.

 

עימות טלוויזיוני בחירות 2020

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד