כ"ו אייר התשפ"ד
03.06.2024

קוניק פיטר נציג הוועדה הרוחנית ב'קול ברמה'

מנכ"ל 'קול ברמה' פיטר את נציג הוועדה הרוחנית, בועז נקי • נקי: "עשיתי מה שמוכתב לי על פי השו"ע" • קול ברמה: "התגלו סתירות בדברים שאמר בשם הוועדה. הוא איש אמונו של השותף הסמוי"

קוניק (משמאל) בהשקת רדיו 'קול ברמה'
קוניק (משמאל) בהשקת רדיו 'קול ברמה'

הסערה בתחנת הרדיו התורני-ספרדי 'קול ברמה' נמשכת: אריאל קוניק, מנכ"ל התחנה שהסתכסך עם יתר הבעלים של התחנה, פיטר אתמול (ג) את הרב בועז נקי, איש אמונו של השר אריאל אטיאס, ומי ששימש כנציג הוועדה הרוחנית ומנהל התכנים התורניים של הערוץ. כך מדווח אתר 'צעירי ש"ס'.

לפי הדיווח, קוניק, לא אהב, בלשון המעטה, את הכללים שהרב נקי הכתיב לרדיו התורני, והמתין לרגע המתאים כדי לסלקו מהרדיו. אמש, לאחר שלקוניק נודע כי נקי לא פעל לטובתו, ואף העיד כי מכתב תמיכה שקוניק קיבל היה לצורכי שלום בלבד, זימן אותו קוניק למשרדו, וביקש ממנו כי יצא לחופשה ארוכה בתשלום.

לאחר ששני הצדדים שפכו אש וגופרית אחד על השני, יצא נקי ממשרדו. לדברי מקורביו, את ההלם הוא חטף אחר כך: המכתב שקיבל מקוניק היה מכתב פיטורין.

הרב בועז נקי: "עשיתי מה שמוכתב לי על פי השולחן ערוך. אינני יכול לנסות למצוא חן בעיני אנשים, אלא רק ממה שנאמר לנו בתורתנו הקדושה". הוא הוסיף כי הוא אינו חושש מהפיטורין.

ברדיו 'קול ברמה' מסרו בתגובה לאתר 'בחדרי חרדים': "בועז נקי אכן פוטר אתמול מעבודתו, לאחר שורת אירועים שהתרחשו בחודשים האחרונים. איננו רואים את הבמה התקשורתית כמקום בו אנו אמורים לפרוש את קלונו של האדם בציבור, אך מאחר והוא בחר בדרך זו, אין לנו אלא להגיב.

"בועז נקי שימש בתחנה כנציג הוועדה הרוחנית ותו לא! כאשר הוברר פעמים רבות שהתגלו סתירות בין דברים שאמר בשם הוועדה לבין הדברים שנאמרו על ידה במציאות, הוחלט למנות רב אחר לתפקיד זה.

"הפיטוריו נעשו כחוק על-ידי מנכ"ל התחנה, שיכול לפטר כל אחד מהעובדים תחתיו. איש אמונו של השר אריאל אטיאס בתחנה הוא המנכ"ל אריאל קוניק, שהוא גם איש אמונם של גדולי ישראל, ובראשם מרן הרב עובדיה יוסף שליט"א, שמחזק ומעודד את המנכ"ל בתפקידו הנוכחי. בנוסף לכל אלו, פיטוריו נעשו לאחר התייעצות עם גדולי הרבנים שליט"א.

"בועז נקי הינו איש אמונו של השותף הסמוי, מר משה חדיף, שהצטרף שלא כחוק במכרז על הזכיון. צר לנו שעוד מקום עבודה התווסף לרשימה האין סופית של מקומות עבודה שבהם הועסק בועז נקי ופוטר.

"רדיו 'קול ברמה' ימשיך לשאת בגאון את קול היהדות החרדית ואת מורשת יהדות ספרד ללא כחל ושרק וללא התפשרות על קוצו של יוד בנושאי הלכה. אין בדברים אלו כדי לייצג את דעתו או טענותיו של המנכ"ל מר קוניק שאינו רוצה להגיב באופן אישי לידיעה".

קישורים:
אתר צעירי ש''ס
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד