י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
ברקת קיצר ביקור בארה"ב

דיווח: נתניהו ידיח את כחלון מתיק האוצר עוד לפני הבחירות

דיווח הערב ב'ערוץ 12', לפיו ראש הממשלה מתכוון להעביר את משה כחלון מתפקידו עוד לפני הבחירות, לטובת ח"כ ניר ברקת בתקווה שהמהלך יגרום לשובם של שני מנדטים מכחול לבן לליכוד, נתקבל בהכחשה גורפת מלשכת ראה"מ | אולם בפועל ברקת קיצר ביקור בארה"ב בהוראת נתניהו

דיווח: נתניהו ידיח את כחלון מתיק האוצר עוד לפני הבחירות
ברקת, נתניהו וכחלון צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

שלושה שבועות קודם הבחירות, ראש הממשלה בנימין נתניהו מנסה לגייס ספינים נוספים שיגרמו לתזוזה בקולות בין 'הליכוד' ל'כחול לבן', על ידי מינוי שר אוצר חדש שיביא קהל ימני רך.

על פי הדיווח ב'ערוץ 12', נתניהו מתכוון בימים הקרובים למנות את חבר הכנסת ניר ברקת לתפקיד שר האוצר, במקום משה כחלון וזאת כדי לנסות לגייס מצביעים, כשעל פי סקרים שהוצגו בפניו המהלך יכול להעביר שני מנדטים מ'כחול לבן'.

נזכיר כי דובר שכחלון ימונה לשר הרווחה, אלא שאז נמנע המינוי בעקבות התעקשות של ח"כ דוד ביטן והתחייבות לחברת הכנסת ציפי חוטבלי ולאחר מכן גם פסיקת בית המשפט העליון שמנע את סבב מינויי השרים.

אם המהלך יצא לדרך, המשמעות היא שראש הממשלה יאלץ לפטר את משה כחלון, שהודיע כי יישאר בתפקיד שר האוצר עד לאחר הבחירות, כאשר כחלון עצמו לא מתמודד לכנסת ויסיים את דרכו הפוליטית לאחר הבחירות.

בסביבתו של כחלון אמרו הערב כי הוא אינו מתכוון להתפטר קודם הבחירות.

ברקת נמצא בשעות אלה בביקור בארצות הברית, שם היה אמור להשתתף בכינוס של הקונגרס הציוני, אלא שהוא הודיע הערב למשתתפי הכנסת כי לבקשת ראש הממשלה הוא נאלץ לקצר את ביקורו ולשוב ארצה במיידית.

משה כחלון ביבי נתניהו ניר ברקת שר האוצר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד