י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
"תודה לאלוקים"

מטבריה למיאמי: האם החרדית כובשת יעד נוסף

אחרי ירושלים וטבריה, ביטי דויטש האתלטית החרדית כובשת יעד נוסף והפעם מיאמי | "תודה לאלוקים שהעניק לי את ההזדמנות לעמוד על הפודיום היום במרתון מיאמי ולייצג בגאווה את ישראל ואת העם היהודי", כתבה לאחר הניצחון

מטבריה למיאמי: האם החרדית כובשת יעד נוסף
ביטי דויטש רצה במיאמי צילום: מתוך פייסבוק

ביטי דויטש, חרדית אם לחמישה, המתגוררת בשכונת הר נוף בירושלים, הוכתרה כאלופת מרתון טבריה בשנה שעברה, השבוע היא עשתה זאת שוב במיאמי.

דויטש עובדת ברשת עולמית המציעה הזדמנויות למעורבות חוויתית ולטיולים חינוכיים לתלמידים ישראליים ויהודים.

השבוע הגיעה דויטש בת ה-31, למקום הראשון במחלקת הנשים של חצי מרתון החיים במיאמי. זמן המירוץ של דויטש היה 1:16:50. זה היה המרתון הראשון שלה בארצות הברית.

"היי, זו אשתך. ניצחתי" אמרה האמא לחמישה, בת 30 לבעלה מייקל בשיחת טלפון רגעים לאחר סיום המירוץ. "זה לא היה זמן [סיום] נהדר, אבל זה היה קשה - סוער".

היא כתבה בחשבון הפייסבוק שלה: "אני לא יכולה לישון בלי להביע את הכרת התודה שלי. הודו להשם כי טוב, הגעתי למקום הראשון בחצי המרתון במיאמי היום ב 1:16:49.".

עוד כתבה. "תודה לאלוקים שהעניק לי את ההזדמנות לעמוד על הפודיום היום במרתון מיאמי ולייצג בגאווה את ישראל ואת העם היהודי".

"הנה הצצה קטנה לשלל הנשמות היפות שהצלחתי להתחבר אליהן במהלך מסע הריצה שלי. לכל אחד ואחת שתמכתם בי, הרעתם לי מקרוב או מרחוק, אני כל כך אסירת תודה לשתף אתכם בחוויות האלה".

דויטש - ילידת ניו ג'רזי שעברה לישראל בשנת 2008 - רצה כדי לגייס כסף עבור 'בית דניאלה'. ארגון צדקה לילדים עם מחלות נפשיות.

ברכה ביטי דויטש מרתון ירושלים תחרות ריצה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד