י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
עשרות צמיגים נוקבו

ביישוב הערבי: "יהודים להתעורר, להפסיק להתבולל"

לפנות בוקר בכפר גוש חלב בגליל העליון, נוקבו גלגלים של עשרות כלי רכב. במקום גם רוססו 2 כתובות על 2 מבנים: "יהודים להתעורר", "להפסיק להתבולל" • נתניהו: "אני מגנה בתוקף"

ביישוב הערבי: "יהודים להתעורר, להפסיק להתבולל"
שוטר גובה עדויות צילום: דוברות המשטרה

לפנות בוקר (שלישי) בכפר גוש חלב בגליל העליון, נוקבו גלגלים של עשרות כלי רכב. במקום גם רוססו 2 כתובות על 2 מבנים: "יהודים להתעורר", "להפסיק להתבולל".

כוחות משטרה הוזנקו למקום, אוספים ממצאים בזירה ופתחו בחקירת האירוע. "משטרת ישראל רואה בחומרה ומוקיעה כל פשעי שנאה לאומנית ותפעיל את כל האמצעים שברשותה בשילוב גורמים נוספים, לאיתור זהות החשודים ולהבאתם לדין" נמסר מהמשטרה.

צילום: דוברות המשטרה

בכאן 11 דווח כי ראש המועצה אליאס אליאס כינה את האירוע "פעולת טרור נגד אזרחים ערבים". ראש המועצה ציין כי הושחתו כ-200 כלי רכב ומבנים. "הנזק מוערך במאות אלפי שקלים", נמסר מהמועצה.

מארגון תג מאיר הנלחם בפשעי שנאה נמסר: "יש לגנות בתוקף את התקפת הטרור היהודי הלילה על היישוב ג'יש. תושבי ג'יש מותקפים תדירות בשנים האחרונות - ללא עצורים וללא העמדות לדין. יש לעצור את פעילי הטרור היהודי ומיד".

ראש הממשלה בנימין נתניהו: "אני מגנה בתוקף את כתובות הנאצה והשחתת הרכוש בכפר ג׳ש הלילה. אנחנו נמצא את מפירי החוק ונמצה עימם את הדין. איננו מוכנים לקבל התקפות כלשהן על אזרחינו".

גוש חלב התבוללות פשע שנאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד