י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

חברי הכנסת השתתפו ב'קבינט המשפטי' של עורכי הדין החרדים

בקבינט המשפטי המתכנס מידי שבוע במשרדו של עו"ד ארביב משתתפים משפטנים מובילים המקיימים דיונים על סוגיות הנוגעות למשפט והלכה • במפגש האחרון השתתפו חברי הכנסת ארבל ואזולאי ונדונו נושאי ההפרדה באקדמיה וההשתלבות במגזר הציבורי

חברי הכנסת השתתפו ב'קבינט המשפטי' של עורכי הדין החרדים
הקבינט המשפטי צילום: באדיבות המצלם

זה למעלה משנתיים ייסד עו"ד בנימין ארביב מפגש קבוע באווירת ליל שישי, בו מתכנסים צוות עורכי הדין שבמשרד יחד עם עו"ד אורחים בולטים במשרדו של עו"ד ארביב במגדלי בסר בבני ברק, שם מתקיימים דיונים בסוגיות שונות הנוגעות למקצועם, תוך מתן התייחסות לנושאים אקטואליים והבטים משפטיים הנוגעים למשפטנים שומרי תורה ומצוות.

המארח הוא כאמור, מייסד המשרד והקבינט המשפטי עו"ד בנימין ארביב המתמחה בתביעות נזיקין.

בפורום האחרון שהתכנס ביום חמישי האחרון כיבדו בנוכחותם ח"כ ועו"ד משה ארבל וחה"כ ינון אזולאי מש"ס.

על השולחן עלו נושאים שונים הנוגעים לשילוב חרדים במגזר הציבורי ובנציבות המדינה.

חה"כ משה ארבל התייחס למיעוט התפקידים של חרדים הקיים כיום במגזר הציבורי וציין את פעולותיו בעניין בתמיכת השר אריה דרעי.

עוד התייחס ח"כ ארבל לסוגיית הלימודים בהפרדה לציבור החרדי ותקף את מי שמנסה למנוע מבעד הציבור החרדי ללמוד את המקצועות בדרך זו.

"הפרדה מטעמי דת אמורה להתקבל דווקא בראיה ליברלית" ציין והוסיף כי "ליברל אמיתי צריך להילחם על האפשרות של הצורך של אדם דתי לקיים את הצורך הדתי במרחב הציבורי. לאפשר לאדם הדתי לקבל ולצרוך מוצרים בהתאם לדתו ואמונתו".

ח"כ ינון אזולאי התייחס לכך שיש משרות ציבוריות המתאימות למגזר החרדי, אולם לעיתים דוחים המועמדים את העבודה בשל השכר הנמוך יחסי, אך הוא ציין את המלצתו להתחיל ולהתקדם ולמרות השכר הלא גבוה, קצב ההתקדמות ויכולת ההשתכרות יכולה להיות גבוהה ולגדול משמעותית.

 חה"כ ינון אזולאי סיפר על הפניות האישיות בתחום אשר מגיעות ללשכתו כשהוא פועל על מנת להעניק הזדמנות גם לציבור החרדי בשירות הציבורי.

במפגש השתתפו בין היתר עורכי הדין במשרד חברי הקבינט המשפטי, עורכי הדין: , דן תייר, ליאור פרץ, אורי בילצקי, רבקה הינמן, שריה חג'בי ,צביקה מרגליות.

בהתאם לסוג הנושא המשפטי השבועי, מוזמנים פוליטקאים, שופטים בדימוס וכו' אשר נותנים את משנתם ושומעים זוויות משפטיות נספות מהפרום שמתקיים.

 

ינון אזולאי משה ארבל משפטי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד