י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

בניזרי, אנחנו אוהבים אותך!

בכינוס ענק שייערך ביום ה' בישיבת 'אור החיים', תחת הכותרת "עצרת מחאה למען שלמה בניזרי", צפויים להשתתף הגר"ע יוסף והגרש"מ עמאר. עשרות אלפי אסמסים נשלחו: צאו להפגין! • הוא זכאי, 2009

שלמה בניזרי, לאחר גזר הדין. צילום: פלאש90
שלמה בניזרי, לאחר גזר הדין. צילום: פלאש90

הרב שלמה בניזרי נמצא, כמו כולנו, ערב יום הדין. אבל מבחינתו האישית, הוא נמצא, להבדיל, לאחר יום הדין - שהסתיים בפסק דין טראגי.

ארבע שנים אמור השר לשעבר לבלות בין כתלי בית הכלא, ובית המשפט לא אישר לו אפילו דחיה מינמאלית של מספר שבועות, לפני תחילת ריצוי גזר הדין - מספר שבועות בהם אמור היה בניזרי לראות קצת נחת בלידת נכדיו. נחת שאולי תעזור לו לעבור ביתר קלות את התקופה הקשה המצפה לו. אבל התשובה שקיבל לבקשה הייתה שלילית. דלתות בית הכלא ינעלו בדיוק בזמן. לא רגע אחד אחרי.

לקראת כניסתו אל מאחורי החומות, או שמא יציאתו מהעולם החופשי, מכנס המגרש הביתי שלו - ישיבת 'אור החיים' כנס תחת הכותרת "עצרת מחאה למען הרב שלמה בניזרי".

בכינוס אמורים לקחת חלק גדולי הרבנים, ובראשם נשיא מועצת החכמים, הגר"ע יוסף, שאף יישא דברים. כמו כן ישתתפו הראשל"צ הגרש"מ עאמר, הגר"מ צדקה, והגר"ר אלבז.

גם אישי ציבור רבים צפויים לפקוד את המעמד. צמרת התנועה הש"סית תגיעה להביע סולידאריות עם חברם שהודח, והמארגנים מבטיחים הפתעות בתחום אישי הציבור שיגיעו להזדהות.

בניזרי עצמו צפוי לנאום את מה שמקורביו מגדירים "נאום חייו", ויקרא להמונים להעתיר בתפילה על מנת שיומתק גזר דינו.

בנוסף, בשעות האחרונות קיבלו 35 אלף איש אסמסים מהמטה המרכזי למען הרב שלמה בניזרי.
בהודעה הכתובה נכתב: "מחר יום שלישי הפגנת תמיכה למען הרב שלמה בניזרי. ב"ב: פינת עזרא השומר. ירושלים: שדרות גולדה מאיר 5. צעירי ש"ס".

באתר צעירי ש"ס קיבלו את ההודעה והופתעו לשמוע שגויסו למאבק המתוקשר. באתר נכתב: "מי ניכס את שמו של אתר צעירי ש"ס לטובת הקמבק של בניזרי? התקשרנו למספר שממנו נשלח ההודעות ושאלנו אותם על כך. 'גם אנחנו נקראים צעירי ש"ס', הם השיבו לנו".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד