י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בחזור מתפילת ותיקין

נעצר חשוד בניסיון החיסול של העבריין בשכונה חרדית

הותר לפרסום: המשטרה עצרה חשוד בניסיון רצח של העבריין אלי אריש בשכונת רמות בירושלים, ולפני זמן קצר הוגשה נגדו הצהרת תובע לקראת כתב אישום

נעצר חשוד בניסיון החיסול של העבריין בשכונה חרדית
נשק בו בוצע הירי צילום: דוברות המשטרה

חמישה שבועות לאחר ניסיון החיסול של העבריין הירושלמי אלי אריש בחזור מתפילת ותיקין, המשטרה התירה לפרסם כי כבר באותו לילה נעצר חשוד בן 24, וחיפוש בנתיב הבריחה על ידי החוקרים הביא לאיתור הנשק בו השתמש על פי החשד.

פרטי המקרה: בתאריך 13.1.2020, בשעות הבוקר, הוזעקו כוחות משטרה גדולים לשכונת רמות, בעקבות דיווח על ירי שבוצע לעבר תושב המקום בעקבותיו נפצע ופונה במצב קשה העבריין הירושלמי אלי אריש, שהתחזק בדת.

חקירת המשטרה שכונתה "משחקי כוחות" הוטלה ונוהלה עד כה תחת צו איסור פרסום ביחידה המרכזית של המשטרה, תוך שימוש נרחב באמצעים טכנולוגים מתקדמים, הובילה את חוקרי המשטרה לזהותו של החשוד בן 24 תושב העיר, ומעצרו כבר באותו לילה לחקירה בחשד לניסיון רצח.

בחיפוש שערכו השוטרים בנתיב הימלטות החשוד, הצליחו לאתר את האקדח בו עפ"י החשד השתמש החשוד וכן ממצאים פורנזיים נוספים. עם התקדמות החקירה, התחזק חשדם של החוקרים כי החשוד עפ"י החשד באותו בוקר עקב אחר הקורבן תוך שהוא מחליף עפ"י החשד את בגדיו מספר פעמים, עד לרגע בו ביצע את העבירה ונמלט מהמקום, וזאת ככל הנראה על רקע סכסוך מתמשך.

כאמור, חומר הראיות שגובש תוך חקירה ממוקדת של החשוד, הבשילו לכדי הגשת הצהרת התובע לפני זמן קצר בבית משפט השלום, שהאריך את מעצרו של החשוד עד לסוף השבוע. 

יוחנן צמח ושוקי בקר, חובשים באיחוד הצלה, סיפרו לאחר הירי: "כשהגענו למקום סיפרו לנו עוברי אורח כי לאחר שנורה הוא קפץ מגדר בגובה של 2 מטרים עקב הבהלה. הענקנו לו סיוע ראשוני בזירת האירוע ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים שערי צדק כשהוא סובל מפצעי ירי וחבלות בכל חלקי גופו".

חיסול רמות ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד