כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
בלי כיסאות וללא מנחה

נמאס להם: טקס ההשבעה לכנסת ה-23 ייערך במתכונת מצומצמת

בעוד כחודש, אמור להתקיים במשכן הכנסת בפעם השלישית בשנה האחרונה, טקס ההשבעה להכנסת ה-23 • לאור כך שהטקס חוזר על עצמו שוב ושוב, הוחלט לצמצם דרסטית בהוצאות

נמאס להם: טקס ההשבעה לכנסת ה-23 ייערך במתכונת מצומצמת
ההכנות להשבעת הכנסת צילום: FLASH90

בעוד כחודש, אמור להתקיים במשכן הכנסת בפעם השלישית בשנה האחרונה, טקס ההשבעה להכנסת ה-23. ליו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, נמאס מההוצאות המטורפות שכל טקס כזה גובה, והחליט על צמצום משמעותי בהוצאות. כך דווח בוואלה! NEWS. 

בטקס ההשבעה הקרוב לא יתקינו הפעם טריבונות ברחבה המרכזית, כפי שהיה בטקסי ההשבעה הקודמים, לא יונחו כיסאות ולא יהיה מנחה בטקס קבלת הפנים לנשיא. יצומצמו סידורי הפרחים, מספר המוזמנים והאוכל והכיבוד. בנוסף, הילדים לא ישתתפו בקבלת הפנים לנשיא, ולא תוקם במת תקשורת. גורמים בכנסת אמרו כי "מאחורי ההחלטה עמד הרציונל לפיו בית העם לא יכול להיות מנותק מהעם".

טקס ההשבעה עצמו יישאר ללא שינוי, יכלול קבלת פנים לנשיא המדינה, השבעה במליאה והרמת כוסית בטרקלין שאגאל.

יו"ר הכנסת אדלשטיין אמר לוואלה! NEWS כי "אחרי שני טקסים מרהיבים, נכון יהיה שהפעם לפני אור הזרקורים, נוכיח לציבור שבאנו לעבוד בשבילו עם ממשלה מתפקדת וכנסת שפועלת למען העם. לכן טקס ההשבעה יצוין בצניעות מרבית תוך חיסכון כספי ככל הניתן. יחד עם זאת, כמובן שהטקס יהיה מכובד וייצג כראוי את הדמוקרטיה הישראלית".

השבעת חברי הכנסת יולי אדלשטיין בחירות לכנסת ה-23

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד