י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"כתם הדם יסרב לרדת"

בתו של הפרופסור תקפה; עמית סגל לא נשאר חייב

פרופ' מרדכי קרמניצר פרסם אתמול מאמר, ובו הוא כתב כי "לא ניתן לקיים בישראל דיון בשאלה הלגיטימית והרצינית: האם התקפות של פלסטינים על מטרות צבאיות הן מעשי טרור" • עמית סגל תקף אותו, ביתו הגיבה בחריפות, וסגל כהרגלו לא נשאר חייב

בתו של הפרופסור תקפה; עמית סגל לא נשאר חייב
עמית סגל צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

פרופ' מרדכי קרמניצר פרסם אתמול (שני) מאמר, ובו הוא כתב כי "לא ניתן לקיים בישראל דיון בשאלה הלגיטימית והרצינית: האם התקפות של פלסטינים על מטרות צבאיות הן מעשי טרור".

הפרשן הפוליטי של 'חדשות 12' עמית סגל תקף אותו בחריפות, וכתב כי "מפעל חייו של מרדכי קרמניצר: הכרה בהרג חיילים בידי מחבלים כאירוע לגיטימי. המאמר הבוקר לא היה הראשון. הנה עוד אחד. קם יורש להיבה יזבק".

פרופ' פניה עוז זלצברגר, בתו של פרופ' מרדכי קרמניצר תקפה את סגל, והגיבה לו כי "עמית סגל הוא אחד האנשים שיום אחד ירחצו בנקיון כפיהם, כמו ליידי מקבת, אבל כתם הדם יסרב לרדת".

היא הוסיפה, כי "קרמניצר ציטט אבחנה משפטית תקפה בין חייל לאזרח. אין בה שום לגיטימציה להרג. סגל לא טיפש, מבין מצויין את לשון החוק הישראלי והבינלאומי, ומתיר את דמו של אדם ישר-דרך בעבור חופן פיברוטים".

סגל לא נשאר חייב, וענה לה כי "פניה, קרמניצר התקומם נגד הטענה שטרור הוא ההפך מהדמוקרטיה, מקדיש את מיטב כישוריו כדי לשכנע את הישראלים שפגיעה בחיילים איננה טרור (אגב, גם מתנחלים? גם בני משפחת פוגל?), ואני ליידי מקבת? מה עם קצת הגינות אינטלקטואלית?".

עמית סגל טוויטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד